Durf te vragen #6

Oh ik las weer eens te snel :sweat_smile: ook @Feather

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Is die niet van Credomen ofzo? Hahaha vind dat altijd zo’n irritante reclame en rare zin. Credo is waar je in gelooft ofzo? En dat is dat je van stijl houdt? Hahah ik snap m niet :joy: ohja en nu heb ik dat zinnetje ook in m’n hoofd :joy:

2 likes

Is het niet zo’n bamboe merk bamigo ofzo?
Het is zo’n “mannen” merk volgens mij maar ik kan er ook even niet bij welke nou precies

1 like

Nevermind :slight_smile:

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Sieradentopic

Ik ben 23 en ik heb eigenlijk elke dag veel zin in sex. Ben ik de enige? Is dit zo bijzonder? Wanneer wordt het een verslaving?

Ja

4 likes

Hebben jullie strategieën voor de +30 graden die het komende dagen gaat worden?

Zo min mogelijk bewegen en lekker in mijn huis blijven die ik helemaal dicht gooi.

2 likes

Huilend in mijn onderbroek voor de ventilator liggen

34 likes

Naar kantoor gaan waar ze airco op standje -15 staat

5 likes

De airco aansluiten, alle oude doeken die ik heb voor de ramen hangen en uitgeteld op het koelmatje van m’n kat liggen.

2 likes

Vroeg uit bed, tussen de middag weinig doen en dan in de avond weer leven. Makkelijk eten, salades oid. De ramen in de nacht open doen en overdag alles potdicht. Luchtige kleding aan. Evt. Voetenbadje. Zoute limonade drinken. Lakens voor de ramen. En als ik iets in huis ga doen, doe ik dat met zo weinig mogelijk kleren aan want anders zweet je je dood. Als het echt heel heet is en ik mijn draai niet kan vinden, naar de bibliotheek, supermarkt of waar dan ook waar airco is.

3 likes

Alle gordijnen dicht, naar je werk gaan en hopen dat het ‘s avonds niet al te heet is geworden.

3 likes

Afzien en hopen dat ik 's avonds ergens het water in kan plonzen

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: België topic

Klagen dat het zo warm is. Op het heetst van de dag ergens heen gaan met airco. Of gewoon langzaam intrekken in de bank. :hot_face:

2 likes

Nee

3 likes

Oh ja dat kan volgens mij inderdaad niet, behalve als de persoon ingesteld heeft dat zijn profiel volledig openbaar is. Je kunt ook delen afschermen, dus meestal kun je alleen het volledige profiel zien als je gewoon ingelogd bent.
En volgens mij is er een limiet per dag hoeveel je kunt zien.

Je kunt trouwens wel helemaal geanonimiseerd profielen bekijken terwijl je ingelogd bent, maar dan kun je zelf ook niet zien wie er bij jou kijkt (je krijgt dan alleen de melding ‘iemand heeft je profiel bekeken’)
Die functie aan en uit zetten werkt volgens mij niet want als je het binnen bepaalde tijd weer op ‘niet anoniem’ zet (zodat je weer kunt zien wie bij jou kijkt) wordt je volgens mij alsnog zichtbaar bij die ander. Ik weet niet wat die termijn is.

1 like