Durf te vragen

Ik ga straks als ik thuis ben even meten! Help je me herinneren als ik vanavond nog niet heb geantwoord?

1 like

Dat zou geweldig zijn!

Wat zijn aanraders wat betreft waterflesjes? Ik heb heel lang een dopper gebruikt, maar die is aan vervanging toe. Er is zoveel keus!

Camelbak! Heerlijk drinken met zo’n tuitje, lekt niet en het water smaakt gewoon naar water. Met andere flesjes heb ik nog wel eens zo’n vieze nasmaak gehad.

1 like

Iemand ooit wezen wadlopen? Tips wat een leuke plek is vanaf waar het is?

1 like

Ik ben twee jaar geleden vanaf texel met een boot naar een wad gevaren! Toen we de boot af mochten kregen we allemaal een garnalennetje en een emmer mee voor op het wad. Was echt heel erg leuk!

2 likes

Thanks! Ga ik die eens bekijken :smiley:

Mijn voet is precies 25 cm lang!

1 like

Kun je PTSS of een trauma oplopen door ‘minder heftige’ dingen dan wat gezien wordt als ‘heftig’? Bijvoorbeeld door een relatie in het verleden die wel toxic was, maar niet op een manier van (seksuele) mishandeling, verwaarlozing etc.?

Dankjewel voor de moeite! Mijne zijn 24.8 of.9 dus dan ga ik ook voor een 39 :blush:

1 like

Jazeker.

1 like

Ja, er is niet perse een grens waar iets als trauma wordt gezien, als het voor jou traumatisch was kun je PTSS krijgen

1 like

Ik zou wachten!

Edit: ik had dus een keer wat besteld op t oude adres van mn ouders, waar zij zo’n 3 of 4 maanden niet meer woonden. Ze wonen een dorp verderop nu en ik ging het een dag later halen, zegt die trut van een nieuwe bewoner: ik heb het terug aan de bezorger gegeven. Ik neem het niet aan hoor.
Toen hadden mn ouders het nog eens en kregen ze helemaal een boos bericht van die nieuwe bewoners dat ze wel moesten opletten blabla. Ik vond dat zo raar en wil nog steeds een rot ei tegen hun muur gooien.

@Spaarlamp @HotMomma dankjewel voor de Brugge tips. Jij ook @Penny_Lane. Leuk dat je er in de buurt woont, jammer dat ik maar kort ga anders hadden we een keertje kunnen meeten. Nu hopen op goed weer.

2 likes

Ik ben op zoek naar organisaties die traineeships aanbieden op instapniveau (of Bachelorniveau).
Het liefst publieke sector of iets dergelijks en in Noord/Midden Nederland maar het mag van alles zijn!

Iemand nog ideeën? Ik zoek iets om volgend jaar te doen :upside_down_face:

Onze buren iets verder op zijn ineens een schutting aan het plaatsen op hun dakterras. Flink hoog ook naar mijn idee. Iemand enig idee hoe hoog zo’n schutting eigenlijk maximaal mag zijn? Baal een beetje dat dat straks m’n uitzicht vanaf m’n balkon gaat zijn…

Ik heb mijn kennis van Frank Visser, maar een normale schutting mag 2 meter zijn dacht ik dus zou me niets verbazen als het op een dakterras ook zo is. Wel jammer van je uitzicht ja!

1 like

Kan niet echt inschatten hoe hoog dat ding is… Heb echt de neiging om aan te bellen - hallo meneertje hoe hoog is die stomme schutting van u precies, oprotten met dat ding u verpest m’n uitzicht

Ik werk bij een detacheerder in de publieke sector, we starten na de zomervakantie met verschillende traineeships in verschillende richtingen in de publieke sector. Als je interesse hebt en meer wilt weten, stuur maar een pb!

1 like

Misschien gewoon een beetje subtiel polsen/klikken bij de gemeente? Van hey joh, zoals jullie op deze foto kunnen zien wordt er een ding geplaatst en blokkeert het mn uitzicht. Zijn hier richtlijnen voor?