EGF Boulevard

‘In paniek raken’ ook echt. Dat is echt het zelfde als ‘Vrouwmensch doe niet zo hysterisch.’

11 likes

Ik walg ook echt van ze. En dat mensen dan zeggen: “Maar ze bedoelen er dan niks mee” ??? Oke, ja, nee, dan is het wel goed ineens.

4 likes

“We moeten tegenwoordig niet overal over vallen, overdreven onzin” :fu:

3 likes

Dat doen ze dan weer af als ‘een stel zielige vrouwtjes’ (of ‘homootjes’ als het mannen zijn), terwijl ze zelf altijd hetzelfde doen. Conclusie: niet verlagen tot hetzelfde niveau, gewoon negeren.

7 likes

Ik ben zo blijf dat mijn man dat afvoerputje can de samenleving niet meer kijkt. Enorme kwallen zijn het.

8 likes

Ik vind het zo verschrikkelijk dat mijn vriend VI wel zo leuk vind :sob:.

3 likes

Pikstraf

13 likes

Ik snap dat je het goed bedoelt en dat dit niet het juiste topic is maar ik vind pikstraf zo’n stomme term en hoop een beetje dat deze uitsterft.

19 likes

Ik vind hem ook echt walgelijk, maar ik bedoelde het dan ook niet serieus :P.

1 like

Ik vind het nog steeds heel grappig, maar ik ben mentaal dan ook 4 jaar oud.

34 likes

Ik wilde m’n post net verwijderen met als reden ‘te belerend’ maar zag dat je het al had gelezen. Verkeerd begrepen, sorry!

1 like

God, als ik jouw vriendje was kreeg je kutstraf

6 likes

:disappointed_relieved: Gelukkig voor mij zit hij niet op het forum, dat zou me nog duur kunnen komen te staan.

5 likes

https://nos.nl/artikel/2276791-buurvrouw-haalt-tienduizenden-euro-s-op-voor-slachtoffer-aanslag-utrecht.html

Ik moest eerst een beetje gniffelen om het feit dat er wéér een crowdfunding gestart wordt, maar mijn hart smelt wel van de lieve motivatie van de buurvrouw. Ik ga niet doneren want 60k lijkt me meer dan voldoende, maar ik vind het wel vertederend dat ze zich bekommerd om haar buurman. Het doet me goed dat hij er in ieder geval niet alleen voor staat nu, hopelijk blijft de steun er ook als de media er niet meer bij stilstaat.

5 likes

60.000 euro… Daar kun je drie uitvaarten mee betalen. :open_mouth:

Waarom kan er geen crowdfunding gestart worden voor alle arme mensen die helemaal geen geld hebben voor een uitvaart
Zou mooi zijn, als dit ook al zo werkt

35 likes

Moest meteen denken aan de discussie hier. Dit is wel echt een goed iniatief.

Ik vind Lil Kleine meestal echt een vervelend mannetje, maar hij is op Bali en vraagt aandacht voor de dolfijnen die daar in gevangenschap gehouden worden, en dat vind ik echt tof, zeker van zo’n “stoere” jongen met een enorm bereik en zeker onder jongeren, fijn dat hij ze bewust probeert te maken. :heart:

67 likes

Maar daar werd toch ook verteld dat de rest van het geld werd gebruikt voor de opbouw van haar leven ofzo?

Er zijn heel wat mensen die ernaar gevraagd hebben in de reacties. Ik volgde hen ook maar helaas heeft ze er volgens mij nooit een antwoord op gegeven. Best wel wat negatieve reacties toen omdat ze snel een andere vriendin had en dan met haar op reis ging en er werd toen gezegd dat ze dat deed met het geld dat ze hadden opgehaald voor Daisy. Allemaal speculaties natuurlijk maar er waren zeker mensen die ernaar vroegen hoor

2 likes