EGF Boulevard

Ja ik vind hem door dit gedoe wel steeds een beetje zieliger worden ja, maar goed zij wint alleen maar

1 like

Britt Dekker heeft een paard gekregen, in ruil daarvoor gaat ze twee programmas voor Talpa maken. Ik vind haar post op instagram zo grappig haha:

31 likes

Die Engelse tekst er ook bij, heeft zij veel buitenlandse fans dan?

Vind dit zo leuk voor haar, echt een gaaf paard!

Hahaha een paard van Erland Galjaard.

6 likes

Eerst vond ik haar een kansloze en dommige aandachtsvragende publieke figuur, maar nu met het dierennieuws op 538 en haar leukere en (meestal) betekenisvollere manier van communiceren vind ik haar best oké.

Ik vind bijna nooit publieke figuren best oké dus dit zegt wat :joy:

2 likes

Haha “najah yes okay”, ik houd deze in reserve voor evt ooit een nieuwe titel

19 likes

Hahaha love dit. En ik gok dat dat paard flink wat waard is én ze er ook nog geld mee kan verdienen, dus helemaal niet zo’n gekke deal.

Btw over Famke Louise: je kan toch niet zomaar bellen en je contract opzeggen, dat zouden die bizzey en jayjay nooit geaccepteerd hebben, dus dat is vast wel uitonderhandeld. Ze plaatste laatst deze post op ig

Caption zegt genoeg lijkt me? Ik vind het knap en slim van haar!

3 likes

Ze zei zelf wel dat het zo was gegaan in de podcast van Monica. Maar goed misschien ga je ook niet je hele contractonderhandeling bespreken.

1 like

Ik zag afgelopen weekend Maxim Hartman bij een niet nader te noemen wellness (het was wel badkleding dag).
Hij heeft echt een vet jonge chick (mooie meid ook). En de opgieting-meneer kwam helemaal met hem babbelen, was helemaal onder de indruk.
Ik vind hem echt zo blegh!

15 likes

Ik moest even googelen wie het was, maar ik durf het niet te zeggen.
Het zou misschien wel kunnen.
Sorry voor dit halfslachtige antwoord.

3 likes

Lijkt me ook een dankbaar meisje. Leuk voor Briit!

2 likes

Ik heb n.a.v. deze post nog eens op haar instagram gekeken en ik vind Famke Louise toch altijd zo’n ongemakkelijkheid uitstralen??? Vraag me als ik haar zie vaak af of zij misschien hetzelfde gevoel heeft als Monica tijdens haar dj carriere (Monica zei toen in die podcast met Negativ dat ze zich nooit op haar gemak voelde tijdens het draaien omdat ze wist dat ze er eigenlijk niet supergoed in was en zich er best wel bewust van was dat ze om haar naam geboekt werd)

5 likes

“Many thanks to my manager who helped me so much with this! Normally she gets a 20% fee and nu ff niks.”

Ook mooi :joy:

36 likes

Nee ze kan juist goed draaien toch. Dat zei Negativ ook nog. Alleen ze voelde zich niet op haar gemak omdat die dj klussen haar in de schoot geworpen werden vanwege haar naamsbekendheid.

Ja ik dacht dat hij dat wel zei idd, maar dat zij meer zoiets had van ik kan het wel (alsin niet beroerd ofzo) maar niet supergoed en daar word ik dus ook niet voor geboekt.
Maar iig los van dat heb ik dat idee dus bij Famke, dat zij ook eigenlijk denkt van ehm geen idee wat ik aan het doen ben maar het werkt en mensen vinden het leuk dus ik ga er maar mee door :stuck_out_tongue: alsof ze zich onwijs ongemakkelijk voelt bij wat ze doet. Maar geen idee of dat echt zo is hoor

3 likes

Galpaard!!

6 likes

Haha ja dat idee heb ik ook. Volgens mij ook een onpopulaire mening hier, maar ik heb helemaal niet het idee dat er enige visie achter haar gedrag zit. In die podcast van Monica werd ze helemaal opgehemeld door Tim over haar strategische visie met dat wisselen van management en zo, maar volgens mij is ze gewoon impulsief en eigenwijs en doet ze maar wat en wordt dat nu verward met een verfrissende kijk op de entertainment industrie.

15 likes

Het punt is dat zij die dingen veel meer moest doen dan haar mannelijke collega’s. Het werd door Bizzey verkocht alsof hij heel begaan was met haar gezondheid, terwijl hij qua inplannen van shows daar niet echt rekening mee hield en het hem vooral leek te gaan om dat ze een ‘lekker lichaam’ had op het podium.

7 likes

Jayjay heeft het in deze video de eerste paar minuten ook over Famke.