EGF Boulevard

Op hayu.com staan alle seizoenen incl nieuwe aflevering. Is wel een abbonement a la netflix en videoland, maar de eerste maand is gratis. Wel ideaal om zonder reclames en pop ups te kijken en er staan heel veel andere realityseries op!

2 likes

Die echo is sowieso fake want die heeft hij van Google geplukt! En die foto’s van Hailey wie ligt er zo bij in een spijkerjasje bij de gynaecoloog?

2 likes

Echt hè totaal niet grappig…

ik snap nie

Ze had beter echt zwanger kunnen zijn van twee paar hersenen want die schijnen beide biebers te missen. :tired_face:

7 likes

Biecht: ik kan er wel om lachen dat het toch een grap is :sweat_smile:

9 likes

https://www.ad.nl/show/gert-verhulst-stopt-met-samson-en-gert~aeb826d9/

2 likes

87079efb-bbaa-44bf-a91f-09756f15a256

41 likes

End of an era :pensive:
Ben ik trouwens de enige die schrok van de leeftijd van Gert? Voor mijn gevoel was hij altijd ouder dan mijn ouders, maar hij is jonger. Ik dacht dat hij 60 oid was

3 likes

"Wmoah nee Gertje, bel je nu al een behanger? " "Het is vervanger, Samson, en nee, ik bel alleen even Marlèneke op dat we eindelijk met zijn tweeÍn een cruise kunnen gaan maken. "

48 likes

Ik heb ooit als een fiere pauw met mijn zusjes in die kuil gezeten

188 likes

Ik ben zo jaloers

11 likes

Oh mijn god! GEWELDIG!

7 likes

Dit moet nu wel op mijn bucketlist. :sweat_smile:

1 like

Ik wil nu eigenlijk wel naar die afscheidsshow. Lekker meezingen met “samen op de moto” en “alles is op” :grin:. Ze doen ook shows om 20u voor de oude fans.

16 likes

Ik dacht ook echt dat hij rond de 60 was

1 like

En lekker rocken na een werkdag. :sunglasses:

17 likes

Huhhhh is hij uit 68? Ik vond hem vroeger al ouder dan mijn ouders maar hij is 25 jaar jonger :joy:

6 likes

Ben ik de enige die in shock is dat Gert Verhulst dit Ăźberhaupt nog deed? Die gast is loaded :joy: Wel geniaal dat je desondanks gewoon dat blijft spelen dan.

43 likes

Heh echt?! Dit heb ik helemaal gemist