EGF Boulevard

Ik vind ze het wel heel leuk doen samen, dat moet ik wel toegeven.

Ah ja. Blijf altijd wel een beetje fan van haar. Hoewel ik haar Instagram-filmpjes vaak een beetje ongemakkelijk vind :grin:

6 likes

En daar rijdt ie nog steeds niet in

1 like

Volgens mij hoorde ik Igmar vanavond al bij 538? Dat lijkt me wel heel snel, begin te twijfelen of ik het goed hoorde nu

Ik las net dit, weet niet of het al besproken is:

https://www.ad.nl/show/vi-verslaggever-dennis-schouten-23-getroffen-door-tia~a4d4f0e8/

Edit: Dit is de ex-vriend van Lotte van der Zee.

Volgens mij heeft niemand chemie met Fien ook, snap niet dat ze bij Q blijven pushen op haar als sidekick terwijl ze zo’n doorzichtig lief meisje dat niks weet act speelt.

2 likes

Eens. Ze zit ook echt in mijn irritatie-zone

1 like

Ex vriend*

Maar wel heftig zo jong.

Aangepast! Ja heel heftig…

1 like

@Cookie05 ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik trek haar echt niet. Dat neppe onhandige inderdaad, echt bleghhh. En bereid je nieuwsberichten eens voor ook. Volgens mij heeft ze 9 van de 10 keer van tevoren niet door waar ze het over gaat hebben. En bij die tankbonnenbingo op donderdagmiddag switch ik tegenwoordig even maar een ander kanaal. Dat kan ik al helemaal niet aan.

1 like

Ze komt echt mijn neus uit. Overdreven gedoe en ze komt heel wanhopig over (vind ik).

Wat doet Mischa Barton daar? Ik was echt even heel erg in de war met the hills/the oc, maar ze zat toch nooit in the hills?

5 likes

Ik dacht gelijk Marissa Cooperrrr!

2 likes

Ik ging even op Instagram kijken en ze staat wel met Whitney op de foto, misschien maakt ze haar comeback in the hills;p

Lekker dramatische trailer haha
Ik ga denk ik wel kijken, ik ben nu na Lindsay Lohans Beach Club weer into de MTV realities haha

2 likes

Vanaf wanneer wordt het weer uitgezonden?

the OC <3<3 wat vond ik dat geweldig

4 likes

Yes Beau gaat RTL late night presenteren!

17 likes

Eindelijk, dan ga ik wel weer kijken

5 likes

Elke dag Beau :heart_eyes:

6 likes