EGF Boulevard

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat hij wil zeggen met die zin?

Zijn nu ook allemaal fake accounts van dat meisje gemaakt die onder die video reageren alsof ze haar zijn. Dus weet niet of het haar echt is die zo boos reageert.

Haha in haar instabio staat: Spijt is verstand dat te laat komt. Hopelijk voor dag kind heeft ze er wat van geleerd. Zielig vind ik het persoonlijk niet, aanpakken die handel, echt niet oké!

8 likes

Idd een beetje zielig voor dat meisje, maar wat bezielt iemand om met een glazen flesje naar iemand te gooien? Levensgevaarlijk. Ik vind dat Famke Louise hiermee een duidelijk signaal afgeeft. Van het podium lopen en dergelijken werkt schijnbaar niet, dus dan maar een harde aanpak om dit soort idioot gedrag te stoppen.

18 likes

Ik vermoed stoerdoenerij. Vrienden jutten elkaar op, hebben wat gedronken en denken voor de lol wat te gooien zonder daarbij na te denken over eventuele gevolgen. Ik ben benieuwd hoe dat meisje had gereageerd als ze iemand verwond had. En inderdaad, ter plekke vond iedereen het grappig, nu krijgt ze negatieve reacties dus zegt ze sorry en trekt ze haar keutel in.

2 likes

Bier gooien kan idd sowieso niet. Ik begrijp ook niet waarom mensen dat acceptabel vinden? Stel je voor dat je bier gaat gooien naar iemand anders die gewoon z’n werk doet. ‘‘Hier buschauffeur, een koude klets in je nek, maar fijn gereden pik!!’’

26 likes

Ja precies, dat gebeurt bij ons ook. Daar kan ik nog wel de lol van inzien, al heb ik ook vaak genoeg ruzie zien ontstaan in het publiek omdat iemand constant bier in z’n nek krijgt van een ander. :sweat_smile:

Ja 11 jaar is lang, maar je moet het toch los laten en begrijpen dat iemand door gaat met haar leven. Ik vind dat hij niks op Instagram erover had moeten zetten.

Ik neem terug dat ik het zielig voor hem vind om er vanuit te gaan dat het iets met hem doet. Wat een kansloze actie dit zeg. Waarom zou je openbaar reageren op de verloving van je ex?

(En waarom zou je iemand taggen onder de verlovingsfoto van zijn ex? Mensen zijn niet goed bij hun hoofd
)

Ik vind het overigens ook niet zielig voor dat meisje van dat flesje en net goed. Het zelfde als wanneer instagrammers de ouders van kinderen een bericht sturen wanneer hun kind van 9 naar hen stuurt: ‘hey schatje neuk me’.

2 likes

Iemand reageert ook met: wat een triest bericht dit
 als je iemand wat gunt dan gebruik je niet zo een moment om zelf je minuut van fame te pakken om wat aandacht te krijgen. je laat hiermee juist het tegenovergestelde zien. heel triest dat zelf medelijden!

Reageert hij met: heb je wel eens in de spiegel gekeken?

Okeeee :expressionless:

Als ik nog goed met mijn ex om zou gaan zou ik na zo’n actie wel klaar met hem zijn. ‘Ook al weet je beter’, flikker toch op man. Als je nodig moet reageren kun je haar toch ook gewoon feliciteren ipv zo’n slachtoffer uit te hangen. Ik trek bittere ex-types zo slecht hahaha.

Maar goed ik denk zomaar dat er heel wat dames zijn die arme Danny wel even willen opbeuren nu.

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.