Haha ja die knoppen dus
Kan dat niet uit? Als je iets wil delen met je kliekje kun je toch ook gewoon een screenshot sturen?
Mijn favoriete forummoment was toen Mascha die Josh V jurkjes had en iedereen daar heeeeelemaal op los ging. En toen Jamie Li 1 seconde kritiek kreeg na wekenlang kontlikkerij en daar meteen twee instapost en een blogartikel aan wijdde over hoe zuur EGF was
Hahaha mijn goodbye kaaaytje heeft toen haar blog gehaald
Love deze man
Ik weet niet of je mee gekregen hebt dat er 2 nieuwe forums gemaakt werden. Dat was wel even een ding
Ik vond alle drama ook wel leuk.
Is het roze forum al klaar?
Zelfs toen werd ik aangevallen door trollercoaster hahaha. #neverforget.
Die in de laatste paar minuten van het EGF nog ff lekker een ban kreeg
Ik vond t ook leuk. En last minute biechten enzo. En is er ooit nog uitgekomen welke blinde presentatrice coke kocht met haar kindje op haar arm?
Nee volgens mij niet? Of ik heb het verkeerde account voor me, kan ook. En volgens mij had quantum dat account ook al eerder ergens ontmaskert.
Dr was op t laatste moment nog 1 van die accounts ofzo heel appart
Oohjaa die had zon verhaal van dat er accounts waren gebanned die er volgens haar niks mee te maken hadden.
Vgm was diegene ook al vanaf het begin van egf aan het trollen.
Het was wel echt een toegewijde trol.
Ja vond ik ook op een bijzondere manier wel bewonderenswaardig. Ik heb al moeite om een taak af te maken en niet af te raffelen. Was wel een niveau van toewijding waar ik waarschijnlijk nooit aan ga komen.
Zou ze het op haar cv hebben staan?
Misschien werkte ze voor Dotan.
Ze had een account genaamd de paus en daarmee biechte ze dat ze nu pas snapte waarvoor de wc borstel was.
Deels zal ze wel als haarzelf mee hebben gepost zeker omdat ze er zo lang al zat. Maar denk ook vaak dat ze ons zat te fucken.
Ze was niet blind toch? Of wel? Dat had ik gemist dan.