EGF Herinneringen

Jaa dat was ik haha, ik heb dit nog wel op mijn computer geloof ik!

2 likes

Geen idee of iemand zich dit kan herinneren, ik weet niet eens zeker dat t op egf was of hier of, god forbid, womantalk. Ik ben op zoek naar het verhaal wat iemand vertelde dat zij op Facebook opeens een duimpje (zo’n hele grote emoticon) van haar ex in een chat kreeg. Want dat duimpje zit naast de enter ofzo en als je dan chats terugleest dan druk je perongeluk op dat duimpje en komt zo’n enorm duimpje in beeld. En toen had ze dus die chat open en toen drukte ze ooook perongeluk op dat duimpje. Het was zo’n hilarisch verhaal en ze zei iets van: DAT FUCKING DUIMPJE.

Weet iemand waar ik het over heb?

13 likes

Geen idee maar respect dat je Womentalk durft te noemen hier.

22 likes

Geen idee maar ik ben erg benieuwd.

1 like

Ja ik kan me dat herinneren! En volgens mij kwamen er daarna verhalen van anderen die dit ook hadden meegemaakt.
Ik weet niet meer wie dat was trouwens

1 like

Ik kan het me herinneren dus het was sowieso egf.

1 like

Gelukkig hebben we ook nog trouwe fans.

1 like

Ik krijg deze melding als ik op de link klik haha

@hierboven: ik heb weleens op die dikke duim gedrukt in een chat met m’n ex. Sowieso was het al 10 jaar uit en zagen/spraken we elkaar bijna nooit. De vorige keer dat ik hem sprak was in 2013 en in 2014 drukte ik ineens op die duim :sob:

2 likes

Welke? :stuck_out_tongue:

2 likes

Omg was zij onder ons? Love Maradonnie.

Ah nee ik denk niet dat ze hier nog zit, volgens mij is ze op een gegeven moment van EGF verdwenen. Heb haar nog een keer gezien op een meeting haha. Echt tien jaar geleden ofzo.

1 like

Yes een medefan :partying_face:

1 like

Hahaha ik heb zn kookboek gekocht

2 likes

Die heb ik ook. Valt me niet tegen haha

@monkeyslut Loïs schreef toch ook altijd van die heftige (maar wel mooie) lange verhalen in het verhalentopic op EGF? Zij inspireerde mij echt dat ze zo jong al zo bezig was met een boek incl plot enz…

Denk niet dat Lois het fijn vindt als hier foto’s van haar rond gaan (al dan niet via pb). Wij ook niet trouwens.

3 likes

Ik denk dat je de goede persoon in je hoofd hebt ja

@Hippe_kikker en jij niet denk ik

ja die ja en ik weet welke verhalen :rofl:

2 likes

Hahaha ik denk het wel, maar ik weet het niet zeker, omdat het bij mij niet om een ex ging, maar om een reünie :joy: Maar voor de rest klinkt het wel heeeel erg similar haha

10 likes

Hahaha nee deze was het niet, maar ook heel leuk :joy:

1 like