Als ik geen mod was, opende ik stiekem een topic als ik zou weten dat @Nescio lag te tukken.
maar zij is veranderd!
Ik ook maar kan t niet vinden helaas ♀
Ow may gawd… Zij heeft ook een Youtube kanaal https://www.youtube.com/channel/UCQaE17VGhJfi2MYaUhweeTg
Totaal offtopic maar zijn er hier ook oud-EGF-ers die ook op het forum van scholieren.com zaten?
jaaaa haha
Present
Yes ik ook
Jaa de foto’s van sugababes en post je zatte strakke dronken foto’s. Ohhh en was een grove moppen topic zo fout maar zó heerlijk.
Ahahaha de pisfotos van Goshdamn
Hahaha Jaaa
Jeetje ik zit gewoon al vanaf 2003 op het forum. Voel me zo oud nu maar gewoon echt meer dan mn halve leven op het forum. Zoveel leuke dingen meegemaakt en zoveel leuke mensen leren kennen hahaha. Laf itt.
Jaa echt wel, permanente ban haha
Ik herinner me wel de date verhalen over Sander van Campinglife en die ene van de lama’s, Bas Muijs die van vriendin naar vriendin hopte… Kreeg zo’n andere kijk op die mannen
Ik wil eerst typen van wel, maar er is ook al sekstopic. Maar niet geschoten is altijd mis
En Noëlle die met Ruud van gtst had als tiener maar nu zwanger is van Rik-zonder-nek van gtst en haar zus heeft nu met Ruud ofzo.
Heel apart allemaal