Ik ga voor de pvda
Heb voor PvdD gestemd maar wist dus niet dat zij openstonden voor een samenwerking met FvD? Als ik dat wist had ik misschien mijn stem wel overwogen want echt haat Baudet.
Bij mij is het na lang wikken en wegen Volt geworden!
Toch GroenLinks gestemd, stond op het laatst nog wel te twijfelen om niet toch PvdD te stemmen. Maar oa de argumenten van @Violoncello in mn achterhoofd toch hiervoor gekozen! Nr 7.
Haha ik heb ook op de nummer 7 van GroenLinks gestemd!
Haha ik ook! (En mijn vriend ook)
Go Kim
Haha hier ook!
Nr 17 van GroenLinks!
Ik heb vanmorgen ook op nr 7 van groenlinks gestemd
Hier nog 1 op nr. 7 van GroenLinks haha.
ik ook! Wilde op de lijsttrekker stemmen omdat ik hem had gezien en wel een goede politicus vond. Maar dacht toen nee ik wil op een vrouw stemmen en dus door invloed van hier op nummer 7 gestemd!
Nou als het forum representatief zou zijn voor de Nederlandse bevolking zou Kim zeker in het parlement komen! Ik heb ook op haar gestemd
Nog een Kim-stemmer hier
Hahaha ik ging net stemmen met mn vriend, en we hebben het dit keer helemaal niet over de verkiezingen gehad van tevoren. Ook niet welke partij ofzo. Staan we buiten het stembureau, zegt ie ‘maar we gaan wel weer op een vrouw stemmen toch?’
Allebei GroenLinks gestemd, ik (ook) op ons Kim, en is hij voor de nr 2 op de lijst gegaan.
Hier ook nr. 7 van GroenLinks, haha!
Was bij ons ook rustig
Haha ik heb ook op GL nr 7 gestemd!
Appte m’n moeder vanmorgen dat ze eraan moest denken om te stemmen maar niet op fvd. Stuurde ze terug ‘haha nee dat weet ik wel hoor. Heb je nog suggesties op wie wel?’ en toen heb ik Kim ook even gepromoot + redenen waarom en toen zei ze ‘goed motief!’
verdorie nu had ik ook op Kim willen stemmen
Ik heb ook op nr. 7 GroenLinks gestemt!
Haha even checken hoor:
Heb je op de nummer 7 van GroenLinks, Kim van Sparrentak, gestemd?
- Ja
- Nee
0 stemmers