Expeditie Robinson #1

Huh hahahah er staat nu ineens geen geboortedatum meer op haar Wiki.

Ik zie het ook inderdaad :’) * Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 29 sep 2018 om 19:02.

4 likes

Die tattoo op Tony zn rug. Wat is dat? Ik zie een man en vrouw met een rokje aan en een rollator? Maar dat lijkt me stug. Weten jullie wat Het is?

3 likes

Ik zie een vrouw met een buggy en een onzichtbare baby hahaha

Dat ja. Heeft hij ooit in een vlog uitgelegd dat zn ouders toen nog blij bij elkaar waren zeg maar.

haha whuttttt?

1 like

Heel wat geliked, heb weer genoten (2 dagen later)
Nog een kleine foto van Gin die me na 2 weken vakantie liever negeert, dan gezellig meekijkt.

11 likes

Ik heb heel het topic al gelezen (ik kan nooit half stoppen met lezen want dan denk ik heb ik dit al gezien??? En dan ineens is het topic uit) en ik ben nu pas aan het kijken. Zo te zien komt er nog een shitstorm aan gebeurtenissen aan :blush::blush::blush::blush::blush:

3 likes

Een buggy? Ik dacht ook een rollator?? Is het niet zn oma? Zo familylovetattoo? Sowieso een raar ding, zoveel lelijke tattoos heeft hij.

En is Aisha 34 :scream::scream::scream: eerlijk is eerlijk dat ze er goed uitziet dan voor haar leeftijd. Gedrag des te ongepaster

eerst stond op wikipedia dat ze uit '78 komt…niemand weet wat nu haar echte leeftijd is.

1 like

Inieder geval wel te oud om zich zo te gedragen.
Gelukkig is ze osso.

9 likes

zoo eindelijk bijgekeken (en hier gelezen!!)

Hoop echt dat die nieuwe teams een leukere dynamiek gaan veroorzaaken, zoals Jan en Corrie die dikke matties worden ofzo haha. Lijkt me machtig mooi. Die kunnen vast samen met wat kassaaf en touw gewoon een halve boerderij bouwen daar

11 likes

Weet iemand ook waar ik expeditie robinson 2016 kan terugkijken? Op de site van rtl staan alleen 2018 en 2017 :frowning_face:

34 is ook nog heel jong. Dus wat bedoel je precies met dat ze er goed uit ziet voor haar leeftijd?

3 likes

Kon ze van 2016 niet vinden, alleen fragmenten helaas!

Haha naja stralende, mooie huid, geen beginnende rimpels en jong enzo? Gewoon niet als 34 (of hoe oud ze ook is?). Ik ben 30, en hoewel ik ook veel jonger wordt geschat, zie je bij mij wel beginnende rimpels hoor :slightly_frowning_face:

Volgens mij wordt er weer druk meegelezen:

10 likes

Dus echt zo ja… en zn pap dan ernaast

1 like

Kom even binnenvallen, heb het terug gekeken. Maar ik vind die ene boer Jan op House lijken ofzo? In de verte.

En waarom flipt Aisha zo zeg. Je kunt boos worden en gewoon de pan uit flippen… zou zoiets nog uitgesproken zijn?

3 likes

Betekent dit dat iemand bij de grazia betaald wordt om ons forum te lezen? Wiewiewieee reveal yourself!

3 likes