Expeditie Robinson #1

Gwenda is wel echt veel afgevallen in haar gezicht zeg

Sandra had op jan gestemd

Wie kan er nou op jan stemmen nadat er net nog gezegd werd dat hij straalde?! :triumph:

Ik denk Jan, te nuchter om mee te doen aan die complotjes.

2 likes

‘Echt verschrikkelijk’ zegt ze… met een pokerface

1 like

Hoop wel dat die proeven nu leuker worden, nu lijken de kansen eerlihker verdeeld voor beide teams ofz. Terwijl Gwenda vorige proef echt faalde haha.

JEuzus dikke puzzel

Oh dan heb ik dat gemist? Ik heb alleen Sandra zien stemmen en jan had maar 1 stem

Wat gaan corry en Johnny nou nog doen dan? Toch niet te hopen dat ze rechtstreeks de finale inkomen…

Pff die Laurie gun je toch ook echt niks meer he met haar gedrag. Dom wijf. Ik snap dat complotjes nodig zijn in Expeditie Robinson, maar zij leeft hier echt voor. Volgens mij kan ze zelf ook echt niks. Ik hoop echt dat ze keihard faalt na de samensmelting.

24 likes

Huh kennen ze die crew ook goed ? Lijkt zk gek omdat je die niet in beeld ziet

Wooow wat ziet ze er mooi uit!! Heel anders zo zeg.

5 likes

Heeeeey leuk Niels!

1 like

Vind haar irritant. Ze zit ook opeens op YouTube en ze denkt dat ze heeeeul grappig is :roll_eyes:

3 likes

misschien dat die mensen vooraf erg betrokken zijn, alles uitleggen enzo

Oke can’t handle dit gebabbel, ik lees the juicy stuff hier later wel terug.

Vond weer gezellig same kijke, joeee :raising_hand_woman:t3:‍♀️

Özgür van kamp onbekend is me de hele aflevering niet opgevallen :joy::joy: hij is er wel nog toch? Hahahaha, moet wel want kamp onbekend was voor t eerst bij de eilandraad

1 like

Gwen heeft wel zelfkennis. Dat vind ik wel echt knap!

7 likes

Ik vind het wel ergens sneu dat niemand van kamp onbekend een keer een gesprek met Gwenda heeft gevoerd á la Loiza met Tony. Ik vind Laurie echt een slanggggg

21 likes

Het is zoooo achterbaks! Waarom hebben ze niet gewoon gezegd dat ze zich ergerde aan haar gedrag?
En waarom mag ze niet naar het duivels eiland?

2 likes