Jaaa Jan blijft
Omg yes bye sandra
Gelukkig zit Jan er nog in, maar als ze volgende week weer verliezen gaat hij zeker alsnog
Ze zeiden net toch dit is de avond voor de samensmelting?
Jaaaa leukste aflevering volgende week!!
Eindelijk de samensmelting!
Maar begrijp ik nou goed dat Conny nu eigenlijk ook een soort van “opgegeven” heeft? Als in: ze wilde eigenlijk wel naar huis dus heeft Johnny maar laten winnen met het spel?
Als ik het zo hoor in eilandpraat niet.
Oh dat kijk ik nooit. Wat zegt ze daar?
Waarom heeft die Luuk een redelijk prominente plek op de tv gekregen?
Euhm het kwam er op neer dat een keer dat balletje uit dat ding in het zand was gevallen en ze het balletje kwijt was. Wel een nieuwe gekregen, maar kost natuurlijk tijd. Ook met de laatste 3 blokken zag ze het even niet en op het moment dat ze het zag was Johnny klaar.
Sandra wil niet met dr hoofd boven het maïsveld uit komen
Die blendtv was wel leuk
Ja, totaal niet boeiend. Die Ozzy zag ik net voor het eerst joh
Ja dat was nadat ik dit had getypt
Nee zeiden ze aan het begin van de eilandraad, voor we wisten wie er uit lag
Ooh dat heb ik dan helemaal gemist!
Ik snap echt de manier waarop dat duivelseiland gaat niet. Het zou veel toffer zijn als afvallers daar nog naartoe gaan (dat dacht ik eerst ook dat de bedoeling was). Nu is het echt zo van oh kamp onbekenden won te vaak dus we moesten ff drie mensen eruit kieperen oh best jammer eigenlijk, hebben we nog ergens een eiland?
Zou het niet zijn dat de laatste in de samensmeltingsproef nog een herkansing krijgt tegen Johnny. Dat zij dan moeten strijden en dat degene die dat wint toch nog in de samensmelting komt? En de verliezer definitief naar huis? (Is iig mijn idee)
Zag trouwens in de instagrambio van Robin: youtube kanaal soon
Denkt vast: wat Laurie kan, kan ik ook.