Ik verwacht dat Nienke elk moment uit de bosjes springt
Haha dat vind ik dan wel weer grappig dat boek
Vind die Robin echt een droogkloot
Loiza is zo lekker stoer en ad rem, love it
Ik vond het wel een beetje jammer dat ze die slaapproef niet gewoon door lieten gaan, nu werd het een hele andere proef. Was wel benieuwd hoe lang ze het zouden volhouden.
Ze moet wel de hangmat uit
Mag ze niet eens in de hangmat blijven?! Lekker dan.
Hahaha Nicolette stond te tollen op die lange benen
Inderdaad! Uiteindelijk viel er toch wel iemand in slaap
Zielig voor Loiza trouwens dat ze zich niet lekker voelde, maar volgens mij ging het bij de immuniteitsproef wel weer beter
Ik ben echt helemaal team Nienke en Loiza.
Maar komt dat niet gewoon door het zuipen/eten? Dat hakt er wel in hoor.
Ja klopt! Is echt niet goed voor je, ben eigenlijk verbaasd dat ze de enige was die aangaf er ziek van te zijn
Laurie was echt stom met haar ‘mijn team’. Er is geen jouw team meer! En ik moest huilen toen Johnny en Nienke elkaar weer zagen. En bij die slapende salamander en die salamander die een blaadje at
️
Ik vond het niet helemaal eerlijk dat Nienke terug moest om water te halen terwijl ze het niet door haar schuld verloor? Maar goed ook geen idee hoe ze dat hadden moeten oplossen eigenlijk.
Ja vond ik ook! Je kon zien dat er echt super veel water in zat, dus wie weet was ze wel heel ver gekomen met dat water erbij.
Ja dat! Stiekem hoopte ik dat iemand van de crew haar buis zou vullen en gewoon weer zou aangeven op de plek waar ze stond toen ze omver werd gelopen, haha!
Wie gaat de expeditie winnen?
- Jody
- Steven
- Nienke
- Özgur
- Robin
- Jan
- Dominique
- Laurie
- Gregory
- Stijn
- Loiza
0 stemmers
Ik hoop Loiza, Stijn of Jan! Ben eigenlijk altijd wel voor de vrouwen🙈 Maar Jan doet me denken aan mijn vader (is ook boer) en ik vind hem de leukste van de onbekenden.
Dit stukje uit het interview met Johnny vond ik trouwebs wel grappig
Ouch, dat lijkt me echt naar om over jezelf te lezen
Ik twijfel tussen Loiza, Robin en Jody.