Expeditie Robinson #1

Oh ja :ok_hand:t2: Ik dacht net nadat ik het had geplaatst ook “volgens mij waren het er meer”. Die josylvio heeft zo weinig indruk op me gemaakt dat ik die al was vergeten. Maar eigenlijk Donny ook nog, want die kreeg nog de kans toch om terug het spel in te gaan?

Maar Donny mocht blijven, maar dat wilde hij niet. Dat hadden ze in de uitzending niet laten zien, maar dat kwam bij eilandpraat toen aan bod. Blijft natuurlijk een achterlijke actie van Tony, dat wel, maar Donny had kunnen blijven. Iemand had hier geloof ik zelfs nog gepost dat ze bij een show van Steven was geweest, en dat hij had gezegd dat Donny zelf ook had gevraagd aan mensen om op hem te stemmen.

Jongens ik heb zoveel error om dit seizoen :frowning:. En die stomme Laurie. Blame haar dat Ozzy eruit is hoor want geef haar graag van alles de schuld. Ik vond Ozzy namelijk wel leuk. Zo lekker vaag en laidback.

3 likes

Ik heb er zin in! Wie gaat er vanavond winnen?

• Loiza
  • Steven
  • Stijn
  • Gregory
  • Nienke
  • Jody
  • Laurie
  • Jan
  • Dominique

0 stemmers

Heb zo’n gevoel dat Jody vanavond op gaat geven. Zwak seizoen dit wel hoor.

1 like

Ik vind het ook idioot dat ze de quitters wel een podium geven in de finale (Josylvio, I am Aisha)

1 like

Aan alle deelnemers van ER waaronder Jody:

5 likes

Wat voor snacks zullen we erbij pakken?

1 like

Tony’s pepernoot!

Ik zit met 2 repen lion

1 like

Ik heb cake! :drooling_face:

Rode wijn, liquid dinnar

2 likes

Eigenlijk zou ik vanavond samen met een vriendin kijken maar dan zou ik jullie en dit topic missen. Duss ben beetje grieperig :joy:

12 likes

6 likes

Ik had chips maar is al op :woman_shrugging:t2:

3 likes

Ketchup ribbel

8 likes

Ik heb chips en toastjes

1 like

Ik eet een witte chocoladeletter als Robinson Snack

1 like

Kappen met dat gefluister

2 likes

Haha mijn vriend twijfelde ook of ie wel moest gaan voetballen. Heb 'm mooi de deur uitgebonjourd en zit nu met m’n popcorn en telefoon voor de tv

1 like