Expeditie Robinson #1

Dat heb ik denk ik net even gemist, wat zei hij?

Wel echt een kutproof haha, volgens mij ben je helemaal leeg na deze.

Ik werd al moe van het kijken ernaar, poeh

Nou die is dus acht maanden zwanger en die van Jody ook. Maar hij zei echt zoiets van jaa ik vertrouw gewoon op haar dat ze sterk is.
Het was ook meer de toon dat ik dacht, nou als ik dat zou zien zou ik niet echt zin hebben dat hij terugkomt.

2 likes

Nee Jan, dat is de halve finale niet, dat ben je zelf.

3 likes

O ja dat idd, had ook wel zoiets van, hm okee en Jody denkt niet dat zijn vriendin het aan kan?
Maar vind verder hem wel één van de leukere personen in de expeditie

1 like

Jaa als ik zijn vrouw zou zijn en ik kijk dot terug. Dat hij dan " beste moatjes" loopt te zijn met een lekker wijf. Naah dat prop ik dat kind bij hem in zn pik.

4 likes

Ik vond Stijn altijd irritant, maar in expeditie juist heel leuk

7 likes

Je zag bij de vooruitblik echt keiveel stemmen op tafel liggen bij Do, ben bang dat Stijn eruit gaat straks. Heel jammer, heb liever dat Do en vooral Laurie eeeeindelijk eens weggaan🙄

1 like

Ik denk steeds sinds wanneer zit do erin ( doe zangeres)

3 likes

Pff maar goed hopelijk zet ze dan gewoon alles in, heeft ze dalijk geen verdediging meer

Vet irritant die Luuk zegt altijd iets fout in die laatste aankondiging “als grapje”

2 likes

Lekkerrr nienkee

1 like

Aaahh jan

1 like

GOH VRAAG NOG EEN KEER OM DIE BRIEF ANDERS NICOLETTE

7 likes

Ze willen zeker tranen opwekken

Als weer iemand opgeeft, gaat het sneller.

3 likes

Snap ik ook niet helemaal. Echt zoiets dat iemand een keer geroepen heeft en daarna iedereen volgt.

Dit vind ik een beetje onnodig

4 likes

Dat zegt die Laury expres want die wil na de expeditie natuurlijk nog wel bff’s blijven met BN’ers

2 likes