Expeditie Robinson #1

Jeej, kan eindelijk eens live meekijken.

Vind dit een vrij saai seizoen, het lijkt zo duidelijk wie er steeds uitgaat. Hopelijk gebeurd er nog iets verrassends…

1 like

Ik snap de tactiek van de onbekenden niet? Als Nienke straks weg is heeft Loiza 0 bondgenoten en is ze geen gevaar, plus dan is Gregory sowieso het volgende ‘slachtoffer’ waarom moet hij in het bondje?

Ook een beetje flauw dat ze ervanuit gaan dat Jan niet wint (ze noemde hem niet in het rijtje), ik hoop Jan of Nienke als winnaar!

1 like

Ik denk dat het een onderdeel van een grotere peoef is, miss is de winnaar de eerste die het naar binnen werkt

1 like

Ik ben echt echt laurie moe. Ik ben ook even op vakantie geweest, dus misschien ligt het daar aan, maar echt leuk vind ik het niet meer.

1 like

Ik vind het ook dom van Jan dat hij niet zelf begint na te denken. Hij gaat nu gewoon weer voor dezelfde fout als toen ze nog kamp onbekend waren. Zodra de bn’ers straks weg zijn wordt hij er als eerste uitgegooid. Net als dat hij Gwenda en Sandra weg stuurde terwijl hij gewoon met hun een bondje tegen de jonge mensen had moeten sluiten.

Of van Nienke dat zij hem niet probeert om te praten met het argument dat hij straks op de schopstoel zit.

Laurie is schijtirritant, maar ze denkt teminste wel na.

4 likes

Ik heb Laurie nooit leuk gevonden

1 like

Nou ik vind dat niet per se dom, eerder naïef… hij is gewoon te lief eigenlijk.

2 likes

Maar eigenlijk is Laurie ook gewoon dom, geloof echt niet dat zij ooit de finale zou winnen van Robin of Dominique. Beter probeert ze juist met Nienke en Jan in de finale te komen.

@Evenveel dom is misschien een beetje het verkeerde woord inderdaad. Maar het is wel een beetje meer dan naïef als je twee keer dezelfde fout begaat. Iets met een ezel en een steen :zipper_mouth_face:

1 like

Iedere week begin ik weer vol verwachting te kijken, maar na 5 minuten vind ik het alweer vreselijk irritant. Al dat bondjesgezeik tussen de ‘vips’ en ‘onbekenden’

5 likes

Ja hoor laurie

Vind dit wel een leuke proef! Omdat het heel vaak gebeurt dat iemand ver voor ligt en dan alsnog verliest door een puzzel of iets dergelijks.

1 like

Ja ik ook man. Dat ze er zelf niet moe van worden.

1 like

Hahaha Laurie. Lekker geoefend in de sportschool hoor :muscle:

Hahaha

Ik dacht dat vanavond de eetproef zou komen…

1 like

WEG MET LAURIE

1 like

haha heerlijk muziekje weer

4 likes

haha laurie :joy:

Oké Dominique is goed met jou

Dennis denkt ook: schiet op

1 like