Expeditie Robinson #1

Lekkor wiijjjffiieee

Kan niemke niet nadenken? Als greg loiza uitdaagt komt lioza terug met meer stemmen? Denk niet dat ze dan wel erin blijft maar come on niemke denk ff na

2 likes

Haha Do is zo dom, ze moet juist Steven uitdagen want die staat aan hun kant

1 like

Aww arme krabbies haha

4 likes

Ik vermoed dat winnaarsduel een eetproef gaat zijn! Omdat het wel in het voorstukje zit.

6 likes

God moeten we weer naar steven en do samen kijken

1 like

Do wil dat loiza wint zodat do terug kan en loiza wil niet winnen want ze wil terug naar t eiland. Ben benieuwd :joy:

Oftewel als ze slim is daagt ze steven uit. Uh hallo loiza? Hoezo wil je het do niet makkelijk maken?! Je moet terug naar t eiland!!

Noooooo ik was steven alweer vergeten

Ik ben eigenlijk voor niemand

4 likes

Ohh als dat winnaarsduel een eetproef is vind ik dat echt jammer haha. Zie liever iedereen kokhalzen dan 2 mensen :joy:

12 likes

Ja ik ook! Mogen ze de aflevering wel mee vullen ipv dit saaie gedoe

God steven!!! Stop!! Zou echt boos zijn als ik zijn zwangere vrouw was

9 likes

Wat zou steven zn inmiddels bevallen vrouw hier nou van vinden :joy:

6 likes

Nienke is wel zo vaak in beeld dat het echt overduidelijk is. Waar is Jan, leeft hij nog?

Haha zijn jullie ineens met zn 10en aan het typen. Vast steven aan het uitschelddn he

7 likes

Wat een saai kutseizoen. Heb de laatste 2 afleveringen niet gekeken omdat t zo saai is. Ben alleen vandaag gaan kijken omdat ik dacht dat de eetproef was.

2 likes

HAHAHAHA dit lied

7 likes

Ik vind het trouwens wel heel saai als Nienke eruit gaat, het gaat er de hele aflevering al over? Kunnen ze niks anders van de edit maken of horen we het spannend te vinden?

1 like

HAhah dit nummer er ook bij

ZAGEN JULLIE DIE 2 BIJEN HAHAHA

16 likes