Expeditie Robinson #1

Ze zou er anders sowieso ook uit gaan… dus boeit verder ook niet als het mislukt

4 likes

Haha eindelijk spannende eilandraad

4 likes

Wat slecht dit acteerwerk hahahaha. Nog ook zeggen van ‘geen moeilijke eilandraad, zetten jullie allemaal 1 stem in’, ja hoor

1 like

Wacht er al het hele seizoen op

2 likes

Ja ben ook benieuwd hoe dit gaat werken. Allereerst of ze het geloven en daarnaast wat Loiza gaat doen?

Dit heeft iemand in het seizoen van Geza ook ge daan. Die vrouw werd gehaat daarna.

Maar dat maakt op zich niet uit als de onbekenden allemaal 1 stem inzetten zijn dat er 3, en nienke + greg allebei 2 maakt 4. dus zolang loiza niet op nienke stemt maakt het niet uit

Oh ja, logisch

Ja maar laurie ruikt onraad. Dus misschien toch ff 2 extra stemmen voor de zekerheid, dat verwacht niemke niet.

Wel team nienke btw hoor

Ik denk niet dat het gaat werken vanwege de spoiler dat de afvaller een gevoel van humor zou hebben Robin is… nouja niet echt grappig. Zou het wel heeel leuk vinden, dankzij Nienke hebben we eindelijk weer een klein beetje een spannende eilandraad. En nu maar hopen dat Loiza ook op Robin stemt want dat versterkt het plan

Hier gaan ze tijdens de eilandraad sowieso op terug komen bij Nienke. Loiza zit er dan bij en hoort dan dus ook het verhaal dat Nienke eruit wil. Denk dat Loiza dan dus onbewust Nienke eruit stemt.

Ik heb wel echt zin in die blikken straks

4 likes

Wat gaat er ook gebeuren als Nicolette vraagt wil je er niet uit??

1 like

Ja dat vraag ik me ook af

Denk dat ze dat nu niet gaan vragen omdat ze wel op de hoogte zijn van het complot.

2 likes

Ja lul je er dan maar uit…

Ja precies het zou me niet verbazen als iemand (laurie) het doorheeft. En wat @Pepernoot zegt is ook nog wel een risico idd!

Maar ik zie ze er ook wel voor aan dat expres niet te vragen voor het programma

1 like

Denk niet dat Nicolette dat gaat vragen aangezien hun ook weten dat het een complotje is, denk dat het juist alleen maar goed is voor het programma als ze hun laat stemmen, want nu is het zogenaamd ‘spannend’

1 like

Ah ja hoop het!!