Dat dacht ik dus ook. Maar toen zag ik die strakke harrie’s van nienke (nep) en toen vond ik die van stijn toch wat natuurlijker
Ooo dat heb ik nog niet gezien, ik schakelde net in
wil iemand in de tussentijd een leuk videoland verhaal? oke komtie: ik had met 6 emailadressen telkens een proef abb afgesloten en toen werden ze boos en gingen ze geld van mn rekening incasseren. ik verplaats mij even naar het gierige acties topic
Ik vind het niet per se de taak van Donny om die schreeuwlelijkerds te motiveren om niet op dag 1 al op te geven
Ik denk dat die tieten wel echt zijn joh… zulke dikke jetsers zijn het nou ook weer niet
Nahh ze is verder wel heel dun en plat hoor
Hoe wisten ze dan dat jij steeds dezelfde was? Rekeningnummers vergeleken ofzo?
laat staan dennis weening die wat zegt over opgevers
Jja off ze zijn groter doordat ze sport. Tenminste ik neem aan dat zij sport aan die spieren te zien.
Ik kijk nu via nlziet kan je ook n maand gratis (€0.01) kijken (in jouw geval dus 6 maanden haha)
WAT ZIJN DIT NU VOOR EEN ENGE PASPOPPEN
Huh dan worden ze toch kleiner? Bij mij althans
ja ineens werd er geld afgeschreven, dus ik nam chat contact op en toen zeiden ze “aan jouw rek nr zitten 7 emailadressen gekoppeld en dat is niet de bedoeling he!!!”
ik zei maar ik heb gewoon een grote familie met 1 gezamenlijke rekening
Nee niet de grootste die er zijn nee maar vergeleken met haar lengte en bouw. Nu hou ik erover op haha
ik durf niet meer haha
Ik vind Stijn haar borsten echt prima in verhouding met haar lichaam, gewoon mooi. Totaal geen “dikke jetsers”.
Bij mij zitten ze dan in mn nek. Mja dan moet je wel oeveningen doen die je boobs steviger maakt haha.
govvedomme duurt lang dit
Wie weet het nut van tictac
Meisjes versieren door dat aan te bieden?