Jaaa vorige week lag ik donderdagavond te creperen bij bootcamptraining maarrrrr NU BEN IK ER WEER!
ik wil dit ook weten haha
Volgens mij las ik een keer in het hntm topic dat je dan de naam van het programma in moet vullen op de rtl site als het begint. Dan zou je online mee moeten kunnen kijken. Geen idee of het voor expeditie robinson ook werkt dan maarja. Ik hoop het!!! Ik mis het om gezellig mee te kijken maar ik heb geen tv meer
ik heb van een vriend zn inloggegevens van ziggogo gekregen en dan kun je t live meekijken
oh chill! Misschien maak ik wel zo’n NLziet account aan, dat is een maand gratis zie ik
Na deze blegh dag ga ik proberen via Ziggogo (thanks voor de tip @MadameMignon!) mee te kijken.
Verwacht niks anders van jullie maar kom maar op met het snelle, scherpe commentaar
Ik zit er ook weer klaar voor!
Live vanuit Istanbul probeer ik ook mee te kijken met dank aan le boy
Hahahaha goedzo lekkere kassaaf beetje medeleven met de expeditieleden
Shit ik heb zojuist heel snel ook een account bij NLziet aangemaakt maar hij blijft maar laden. Lukt het bij jullie wel?
ja ik zit nu op NLziet en livestream doet het! Maar ik was al een tijdje ingelogd, misschien is het nu heel druk…?
Heb je ook gember?
Haha mijn vriend zijn telefoon voor RTL en mijn telefoon voor het forum. Hij is verbannen naar een boek, mijn kat kijkt vanavond mee met mijn moeder
yes!
Geen gember hahaha
Erger me nu al aan de rappers
Ik ben bij m’n schoonouders en die hebben wat anders opstaan
Ahhw Femke
Ahh famke, lijkt me ook wel echt naar ratten die over je heen huppelen