Ik vind Laurie echt irritant aanwezig de laatste 2 afleveringen
Dit ja… Ze willen haar eruit stemmen maar ze wint nu (bijna) al haar 2e kapiteinsproef. Alle onbekenden kunnen ver komen met haar
Ik vind het echt dom van dat team van onbekenden dat ze nu al zo actief bezig zijn met plannen om Gwenda weg te stemmen. Hallo, zij voorkomt tot zover dat jullie naar de eilandraad moeten! Ik snap dat je haar niet zo mag, maar handel daar pas naar als je wel naar die eilandraad moet.
Hahahahahahha jezus, dafuq?
Maar even he blijf van Conny af potver
Vind het wel jammer als tony weer verliest
Wil hem er wel uit hebben hoor maar dan is dat team zo karig
Dan moeten ze zeker nieuwe teams maken
Vind ik stom
Zo ik ben ook weer ingeschakeld.
Zo ik dacht dat jij je bags al aan het paca was
Dat plannetje van de ON’ers maakt me aan het stressen. Als ze willen laten lijken dat ze Jan eruit stemmen, kan het ook zijn dat een aantal vriendjes van Gwenda daadwerkelijk op Jan stemmen om zogenaamd mee te gaan met iedereen EN DAN GAAT JAN ER MISSCHIEN WEL UIT.
Ja ik moest naar de eilandraad
En ik vind Joost, Aisha en Donny ook niets eigenlijk. Ze zijn zo negatief en doen geen flikker en klagen alleen maar. Snap ik wel, want vastzitten op een eiland lijkt me ook niets, maar doe dan niet mee
haha ja zo kan je het ook interpreteren maar bedoelde eigenlijk dat ik dat zelf vond.
Ik heb meerdere mensen die van mij niet per se op het eiland hoeven te blijven, maar ze kunnen natuurlijk niet allemaal deze aflevering naar huis haha
Oh zo haha, ja dat heb ik ook wel hoor. Ben nu vooral benieuwd naar de ruzie haha.
Die talent project.
Ik heb het idee dat je een stemmetje opzet. 2 sec later precies hetzelfde stemmetje maar dan op een podium
Heh live finale???
Ja in ziggo dome nog wel
Lijkt me echt de hel
Jaaaa oma is ook weer ingeschakeld hoor!
Wanneer gaat Aisha net de nageltjes er uit? Hopelijk nu. Zij kan toch helemaal niks?!
Ja ofnie als er live bij wil zijn dan wil ik ook op het eiland zitten.