Expeditie Robinson #2

Wat dacht je dan?

Het is mij niet opgevallen! Beetje verkeerde woordkeuze ja

Het klonk een beetje alsof ze zich een beetje versprak, dat ze niet gewonnen had

Ah, zo!

Net teruggekeken want gisteren moest ik werken, maar JAN! OMG, zo’n mooi einde voor zo’n ongelooflijk stom seizoen.

Overigens erg blij dat ik de delen van de liveshow kon overslaan, dat moeten ze volgend jaar echt niet meer doen. Totaaaaal geen meerwaarde naar mijn idee en het lijkt echt alsof ik maar de helft van de finaleproef heb gezien door al die onzin er omheen.

Maar Jan. Oh Jan :heart_eyes:

4 likes

Zo leuk dat Jan heeft gewonnen! Inderdaad een mooi einde voor zo’n treurig seizoen. Leuk dat hij geen gekke spelletjes heeft gespeeld en toch won, en ik vind het eigenlijk ook leuk dat een onbekende weer heeft gewonnen (hoewel ik het Loiza ook wel gunde).

Vind het nu ook wel een beetje sneu en jammer dat Dennis weg moet. Ik had niet zoveel met hem omdat hij zelf ook opgaf toen hij meedeed, maar hij vindt het presenteren wel echt heel erg leuk geloof ik.

4 likes

Vandaag teruggekeken. Geweldig dat Jan heeft gewonnen.
Is er nog iets gezegd over het vertrek van Dennis?
Heb alleen de proef stukjes gekeken en de rest doorgespoeld :stuck_out_tongue:

Vorig jaar leefde Nederland voor mijn gevoel veel meer mee, er was toen volgens mij ook een plan om de finale ergens op groot scherm uit te zenden. Ik denk dat ze daar mogelijkheden zagen en daarom dat Ziggo-plan hebben opgezet. Alleen dit jaar was gewoon een flutseizoen, de meeste mensen waren niet leuk enz… Misschien dat dit in een ander jaar wèl had gewerkt.

https://www.rtl.nl/video/b9f104be-30f1-4b67-ac71-ce9f66b98551/

Dit zijn beelden van na dat Jan had gewonnen op het eiland.

8 likes

Ik wil eigenlijk ook nog de allereerste reactie zien, het moment dat Jan wint en dan ook die gezichten van de rest erbij :relieved:

1 like

Ik kijk pas nu terug en mega blij met de uitslag!!

Maar dennis moest weg van rtl en wordt vervangen door art. Las ergens dat dennis dit echt kut vond en dit einde vond ik echt sneu!!! Doet ie zn emotionele zegje over dat ie het gaat missen doet rtl hem gewoon uit beeld wat een eikels zeg.

Bedankt dennis! Je was vet leuk en oprecht!!!

1 like

Nee echt? Dat heb ik gemist, zat ook niet zo goed op te letten tegen het einde. Wat een assholes.

Ik heb nog steeds geen beelden gezien van Jan met de fakkel, iemand anders wel?
Nog even een paar polls uit nieuwsgierigheid :grin:

Ga je ondanks dat het seizoen best tegenviel volgend jaar weer kijken?

  • Ja
  • Nee
  • Ligt eraan wie er meedoen

0 stemmers

Hoe hoop je dat de verdeling BNer en onbekenden is?

  • Geen BNers meer
  • Geen onbekenden meer
  • Hetzelfde als dit jaar

0 stemmers

Ga je ook WIDM kijken binnenkort?

  • Jaaa!!
  • Weet ik nog niet
  • Nee

0 stemmers

knuistjes :joy:

blij dat ik het nu pas kijk, gelijk doorgeskipt naar 40 minuten in ofzo, heb alleen interesse in de proef ja :stuck_out_tongue:

Vond het een leuke proef met dat zwaaien aan die touwen en met de liaan naar het spinneweb, lijkt me echt leuk om te doen :biggrin:

tenor

:joy:

10 likes

Dennis heeft een filmpje gemaakt, net nadat Jan gewonnen heeft!

1 like

Ja dat vind ik ook nog steeds jammer. :disappointed:

Is er ergens een reactie gegeven met waarom dat moment wat letterlijk iedereen wil zien, niet uitgezonden is?

2 likes

Ben ik ook benieuwd naar! Je hoorde op de tv toen ze ineens teruggingen naar Ziggo Dome nog wel Jan praten van “en toen pakte ik de fakkel” en zag je het op de achtergrond gebeuren dus volgens mij hebben ze het beeldmateriaal wel gewoon?

2 likes

Die gedachte had ik ook inderdaad. Of dat het beeldmateriaal verloren is gegaan.