Expeditie Robinson #2

Er wordt net in RTL Boulevard gezegd dat Art het definitief niet gaat presenteren. Nicolette blijft (meh) en ze zoeken nu nog een co-host.

5 likes

Wow verrassend! Ben benieuwd wie het dan wel wordt!

Huh wow! Niet verwacht! Ben heel benieuwd waarom Art het uiteindelijk niet gaat presenteren en wie dan wel… wie lijkt jullie leuk/geschikt?

Ik denk zelf dat 't dan Kaj Gorgels wordt!

1 like

Of Carlos misschien

3 likes

Zou ook niet verkeerd zijn haha!

1 like

Please no.

2 likes

Dat denk ik ook! Dacht ik eerst ook toen ik las dat Dennis ging stoppen. Zou ik wel leuk vinden!

Ik denk wel dat het de bedoeling was dat hij het zou gaan doen, maar dat hij er door alle ophef toch maar van afziet. Hij riep ook zo hard dat hij het niet ging doen dat het heel stom zou staan als hij het toch wèl ging presenteren…

Kaj zou ik leuk vinden!

3 likes

Ennn net wordt in ieders favoriete roddelprogramma verteld dat het Kaj Gorgels wordt!

[edit] Linkje: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4571766/kaj-gorgels-nieuwe-presentator-expeditie-robinson

3 likes

Ohhh yes! Dit vindt ik echt leuk!

2 likes

Ennnnn dat er nog een serie komt dit jaar die alleen op videoland te kijken is.

1 like

Heel stom

Had toch echt liever Carlos gehad :see_no_evil: maar misschien valt het mee. Ik vind het trouwens verwarrend die extra expeditie op Videoland, betekent dat dat er in de tv versie geen onbekenden meer zitten?

1 like

Omg Hahahahahaha

Is het een idee om een Expeditie Robinson 2019 topic te openen? :hugs: Zo te zien aan de insta’s van Kaj en Nicolette zijn de opnames van start gegaan. Dus kunnen we speculeren over de deelnemers.

5 likes

JAAAA!

Yes please!

Dat is handig inderdaad!, :hugs:

Yesss!

Roy Donders was al genoemd toch? Maar niet officieel bekend gemaakt.