Expeditie Robinson #2

Dan hoop ik op een diva/glamour editie met naast Roy Donders o.a. Fred van Leer, NikkieTutorials, Gerard Joling en Patty Brard.

Maar ik vermoed dat dit alleen maar een wilde fantasie zal blijven.

10 likes

Ja ben wel benieuwd welke vlogger/youtuber er dit jaar in zit. Kalvijn misschien? En ik wil zo graag dat Linda de Mol een keer meedoet! Heb ik volgens mij vorig jaar ook al gepost.

Oja en weet iemand wat Geraldine gaat doen voor Expeditie? Ik zie de hele tijd allemaal insta stories voorbij komen met haar, Nicolette en Kaj. Iets achter de schermen ofzo?

Edit: ik zie het al, ze gaat Expeditie Robinson Videoland presenteren

Kelvin kan bijna niet. Of hij moet écht veel video’s en Instagram verhalen van te voren hebben opgenomen want die post altijd zo veel.

Zo te zien gaat Roy Donders, inderdaad mee doet met Expeditie Robinson.

Ben wel benieuwd wie er nog meer mee gaan doen. Ik hoop o.a. op Maan, Caronline de Bruijn, qua youtuber hoop ik op Kalvijn,Peter de Harder of Milan Knol.

Dilan Yurdakul gaat tijdelijk uit GTST, misschien dat zij meedoet.

Brrr ik hoop het niet. Of misschien ook wel, want het is altijd leuk om je aan iemand te kunnen ergeren in dit programma haha.

3 likes

Ik hoop op Vivian Hoorn

4 likes

Haha bij dit programma heb ik echt het idee dat je goed de karakters van mensen kan zien. Heel vaak vielen mensen die ik eerst leuk vond tegen en ook weer andersom.

4 likes

Ja maar dat vind ik ook zo leuk! Iedereen had een schijthekel aan Dave toen en tijdens het programma was hij ineens favoriet. Net als Ryanne, die was eerder ook niet heel populair.

2 likes

Omg dat hoop ik echt! Heb echt een forever crush op Ludo. :heartbeat:

7 likes

Ik ben ervan overtuigd dat Kalvijn mee is. Al zijn stories en instagram-posts zijn niet op dat moment gemaakt. En als Nina Instagram-stories plaatst die thuis zijn opgenomen is hij er nooit op te zien. Of ik zit echt in een enorme tunnelvisie😂

4 likes

Dat zou geweldig zijn, ‘Ludo’ aan het overleven levert vast veel kijkers op ook.

4 likes

@Mr.Napkinhead dan neem ik dit terug haha. Ik heb kennelijk niet goed opgelet.

Dat lijkt me zo vet. Dat hij allemaal snode plannen loopt te smeden en aan het eind van elke aflevering zo’n gtst cliffhanger blik:

20 likes

Haha naja ik let nu een week op zijn Instagram, kan ook toeval zijn. Maar denk het niet :sunglasses: vind hem ook wel echt een Expeditie Robinsonkandidaat ofzo

1 like

Haha ja de loeder en complotkoning van het eiland die zelf ergens een grote voorraad eten verstopt heeft.

1 like

Ooooeh ja aysen van gtst dat zou ik me ook heel goed kunnen voorstellen! Geen idee hoe ze in het echt is, maar ze lijkt me super geschikt, knetterfit volgens mij, lekker fanatiek, zou echt leuk zijn!!

1 like

Oeeeh dat zou ik echt leuk vinden

Ik zag een story op Kajs Instagram voorbijkomen met Holly Mae Brood en Kaj vd Ree. Zouden zij meedoen? :thinking: