Expeditie Robinson #2

Story niet gezien maar Holly kan niet, die is deze weken love island aan het presenteren in Spanje

Ze zijn aan het facetimen in die story, Kaj en Holly werken atm voor Love Island.

Oh sorry jongens, ik lette gewoon niet goed op. :sweat_smile:

Ik heb nog een verdachte naast Kalvijn! Koen Verweij.

Onee laat maar, ik zie dat hij nog wel op de instaposts van z’n vriendin reageert. Iemand nog suggesties voor eventuele deelnemers?

ZOVEEL ZIN IN EXPEDITIE ROBINSON 2019 can’t handle

5 likes

Ik ook. Maar sinds vorig seizoen ben ik echt bang voor van die afhakers.

4 likes

Kalvijn deelde van ‘t weekend een story dat ie in Groningen was… maar dit kan natuurlijk ook eerder opgenomen zijn (zou ik wel doen) (of nog steeds tunnelvisie)

Nina maakte ook een story dat ze iets met Kelvin aan het doen was, en ze draaide het beeld zo dat je hem net niet kon zien… verdacht :relieved:

2 likes

Ben erg benieuwd wie er dit jaar allemaal mee doen. Hoop op niet weer zoveel afvallers als vorig jaar. Dat was echt om te huilen.
Erik de Vogel aka Ludo zou wel hilarisch zijn!

1 like

Nina heeft een vlog geüpload, heb 'm nog niet bekeken maar ben benieuwd of hij daar in beeld komt.

Ik heb de vlog gezien, maar Kelvin komt niet in beeld. Op het einde zegt ze wel “Kelvin komt zo thuis dan gaan we eten”, maar dat kan natuurlijk ook nep zijn, want hij is niet te zien haha

3 likes

haha ja heb ‘m ook gekeken en wilde net hetzelfde komen posten :’)
Alleen de vermelding van dat hij zo weer thuis komt inderdaad.

Zou Soy Kroon meedoen? Ik zie op de facebook pagina van Mamma mia de musical (no shame) dat hij vanaf 17 juli weer meespeelt, hij is er dus een tijd tussenuit geweest

2 likes

Oooooo dat zou ik wel leuk vinden!

Ik ben benieuwd welke ‘oude’ mensen er meedoen. Ik vind dat eigenlijk veel interessanter dan de influencers/youtubers

2 likes

Iemand heeft op een vliegveld in Thailand foto’s/filmpjes van een groepje BN’ers gemaakt. O.a. Rob Geus, Kalvijn, Thomas Berge, Frank van der Lende en Tom Coronel zij. Gespot.

Zoek het even op!

12 likes
2 likes

hahahahha Rob Geus man man man man

15 likes
2 likes