Expeditie Robinson #2

Dat wordt wat qua hygiëne eisen… Zou hij zijn keurmerk stickers mee hebben genomen?
Ik denk dat hij meteen afhaakt bij de eetproef (zou ik zelf ook doen)

2 likes

Ohh Frank vind ik leuk!

2 likes

heerlijk dat kalvijn hier al “ontmaskerd” was.

2 likes

Ik wilde hier net komen posten dat Kelvin niet kon omdat ie op Ibiza zit, oh well! Die haalt dan vast de finale niet haha

1 like

Ik ook haha! Hij zit op Ibiza met stuk tv. En Nina reageert op haar eigen foto dat ze niet eerder konden posten dat ze op Ibiza waren omdat het een verrassing was…

Jaaaaaa!!! Heel leuk

Dit idee heb ik ook inderdaad. Zij is echt al 4 of 5 weken ofzo niet op de radio geweest.

Zou leuk zijn!

Maar dit is toch nog steeds gebaseerd op die ‘bron’ die hen zag staan op het vliegveld in Maleisië?
Hoewel de kans er natuurlijk dik in zit dat ze inderdaad mee doen dan.
Ben benieuwd wanneer RTL zelf laat weten wie er allemaal meedoen.

Nu de vrouwen nog. Zaten die in een apart vliegtuig :sweat_smile:?

1 like

In dat geval wellicht mannen VS vrouwen

Het veranderd wel naar een andere zender en andere dag. Vanaf 1 september op de zondagavond 20.00 op RTL 4

Ik wil donderdag!!!

1 like

Ik vind de donderdag ook veel fijner. Maar RTL wil het perse naar rtl4 en dan op de zondag. Denk ivm kijkcijfers ofzo…

Is het dan op zondag niet tegelijk met boer zoekt vrouw? Dat lijkt me een pittige concurrent.

Boer Zoekt Vrouw is alleen voorstelronde, dus dat is maar eenmalig.

1 like

Ooo hier kan ik niet tegen, het is al zo lang ik me kan herinneren op donderdagavond!!

1 like

Ahhh nee, Robinson past voor mn gevoel ook helemaal niet bij een zondagavond.
Op de donderdag kreeg ik dan al lekker een bijna vrijdag, bijna weekend gevoel.

5 likes

Ik denk dat Fien Vermeulen ook meedoet. Zij is normaal echt super actief op Instagram en heeft ook een hele tijd niks geplaatst.

Dat vermoeden heb ik ook. En ze is tijden niet op de radio geweest. Pas sinds afgelopen woensdag sinds 4 weken ofzo

1 like