Expeditie Robinson #2

Ik volg Fien (nieuwslezeren Q music) op insta en zij was ook langere tijd afwezig. Iemand beheerde haar insta wel maar dat waren alleen maar oude foto’s… was ook lange tijd niet aan het werk bij Q en ze konden daar ook geen goede reden voor geven. Dus misschien doet zij ook mee

en productie, als jullie meelezen: laat dit jaar AUB die tenenkrommende live show in de ziggo show achterwege.

21 likes

Maar was zij wel bij de foute party dit jaar? Want ze had ook een oude foto gepost met de tekst ‘dit jaar kom ik zonder krukken en rolstoel’. Want de foute party was wel in de periode dat expeditie opgenomen is volgens mij…

Misschien lag ze er al vroeg uit.

Misschien toch maar weer eens een seizoen kijken. Leuke deelnemers tot nu toe!

Op insta zei ze van wel inderdaad maar in de reacties vragen een aantal mensen waar ze was…

1 like

Iemand bij boulevard vroeg aan Frank of er ook een winnaarspot was, toen zei Frank dus dat die er indd was, waarop Dionne zei ‘oh dat wist ik niet eens’. Dan zal zij iig niet winnen/tot de finale komen lijkt me.

4 likes

Dat is echt dom van Dionne hahaha, nu weten we iig dat zij niet wint inderdaad

2 likes

Wie zou dit zijn?
Edit: iemand die heeft meegedaan aan The Voice, vanwege de peace?

Sowieso meegedaan aan the voice, donker (ik weet niet hoe je dit netjes zegt sorry)… Leona Philippo misschien? Of Julia?

1 like

Shary-an zou ook nog kunnen.

Asjeblieft geen Glennis

10 likes

Dat zou ik wel leuk vinden!

1 like

Neeeee nee nee (haha sorry) ik hoop het ook niet!

2 likes

Hahahahaha

Neejoh zij zat toch niet in the voice (hoop ik)

Wel in voice of usa

Dat was toch got talent?

Oh ja shit, je hebt gelijk. Sorry!

Neejoh geeft niks!!

1 like