Expeditie Robinson #2

Dat zou ik echt leuk vinden!

1 like

haha oja!

ik hoop nu ook echt op Yvette!

1 like

Ja ik hoop het ook!! Ik zou oprecht verbaasd zijn als zij het niet is, maar iemand anders haha.

Fien Vermeulen (Q-Music) heeft net op haar Insta ook haar deelname bevestigd

Edit: Eva Cleven (FunX), Eva Koreman (3FM), Rijk Hofman, Yvette Broch, Hugo Kennis nu ook bevestigd. Volgens mij redelijk compleet nu?

1 like

Jaaaa Fien Vermeulen! Ik wist het!!

1 like

Hé Frank en Eva dus samen als collega’s! Ik voel een complot aankomen…

3 likes

Yes Eva én Frank!!! Zij zijn nu ‘s ochtends samen op de radio en zijn zo leuk samen. Omg hoe leuk wordt dit seizoen. Sowieso veel mensen die ik ken en leuke mensen ook. Behalve Rijk Hofman, die kan ik niet uitstaan.

Wel veel radio DJ’s enzo dit jaar. Gok dat de ‘echte BNers’ een beetje op raken. Ook geen rappers dit jaar, zouden ze er van geleerd hebben dat die er (vaak) als een van de eersten uitvliegen? :see_no_evil:

4 likes

Rijk? Ugh.

Zijn broertje doet nu mee aan HNTM, de Hofmannen nemen de tv over.

2 likes

Ik vind de radio DJ’s wel redelijk bekend eigenlijk? Alleen minder van tv.

1 like

Deze radio dj’s opzich wel.
Maar zoals die youtuber Rijk, ken ik niet. Moet je maar net dat kanaal volgen.
Die Shary Ann ken ik vooral uit Carlo’s tv café, haha. Vond haar toen heel leuk en sympathiek. Ben erg benieuwd naar dit seizoen. Hopelijk niet weer te veel vrijwillige afvallers!

Leuk dat Hugo meedoet!

1 like

Hugo vind ik echt heel leuk!

1 like

Hele leuke groep!

er worden er nog 6 bekend gemaakt?!?!

aldus lucky king aka luuk ikkink net in rtl boulevard.

2 likes

Hier staat dat dit alle deelnemers zijn. Nóg 6 is wel heel veel. Of zou dit dan toch iedereen zijn?
Oh edit: ik las niet goed. Dit zijn die 6 die nog bekend gemaakt zouden worden denk ik.

Ik mis nog Tom Coronel en Thomas Berge, dus ik denk dat dit nog niet alles is?

Nee nog 6 want dan heb je volgens mij twee kampen van 10. Er is net ook weer een hint geplaatst op instagram.

1 like

Ja luuk ikkink zei dat er nog 6 bij komen. als iemand het kan weten

1 like

Oh ja toch wel dan! Ik vond dit al veel lijken maar 2 kampen van 10 klinkt vrij logisch.

1 like