Expeditie Robinson #1

kijkt er iemand mee?

1 like

Haha miss moeten we een wekelijks tijdstip daarvoor afspreken, ik kijk nu de eilandpraat en ga dan naar bed :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha of ik tijdens m’n terugkijksessie even 500+ berichten terug wil lezen?
Ja natuurlijk! :smiley:

1 like
Spoiler Belgie

Omg ze moeten dus gewoon PRECIES dezelfde opdracht doen als de Nederlanders net met die paal. Zullen ze al die proeven en attributen gewoon aan elkaar uitlenen ofzo?

1 like

Er is geloof ik een b.e topic misschien kijken er daar meer mensen.

Ah thanks, die had ik nog niet gezien inderdaad!

1 like

ahw wel zielig dat hij er toch uit is gestemd.
Kan je lekker thuiskomen bij je dochter zo haha

Heb al wel een flinke lijst mensen die zo hup naar huis toe mogen :wave:t2:

1 like

Ja nou volgens mij heb ik ooit wel eens gelezen dat een internationaal team opdrachten bedenkt en dat meerdere landen dat op hetzelfde eiland zitten en dezelfde opdracht doen (of met een kleine aanpassing). Anders wordt het te duur natuurlijk.

Edit: een bron: https://www.sevendays.nl/nieuws-entertainment/achter-de-schermen-bij-expeditie-robinson

5 likes

Haha ik maak al een paar maanden tijdelijke e-mailadressen (die werken dus maar 10 minuten) en dan zeg ik direct het abonnement op voordat ik 2 weken ga kijken. Een keertje vergeten en gewoon de incasso gestorneerd en meteen het abonnement opgezegd. Volgens mij mogen ze niets incasseren als je geen actief abonnement hebt. Ik zou ook nooit contact opnemen haha

1 like

Stefan is Steven denk ik?

Huh Steven heeft al 3 kinderen wtf

1 like

Haha baas b lange Frans reünie bij Expeditie, ik ben voor!

5 likes

Hoe dan ook, :hearts:Josylvio

1 like

Ik kijk het dit jaar later aangezien ik niet in Nederland zit, maar vind het zo leuk om dit mee te lezen met de aflevering :blush:

Een expeditie met alle eerste mensen die eruit liggen zou inderdaad leuk zijn, maar ook een expeditie met alle winnaars! Ik heb het gevoel dat best wel veel mensen de afgelopen jaren hebben gewonnen met geluk (bijvoorbeeld die weervrouw) en ben wel benieuwd wie zich nog staande zou houden als je alleen maar ‘sterkere’ mensen hebt.

5 likes

Ik ben voor Nienke, vind haar leuk en hoop dat ze die Aisha even flink de waarheid gaat zeggen volgende week

1 like

Ik vind Famke trouwens helemaal niet stom overkomen, heel onzeker maar ook lief en aardig.

21 likes

Hi eindelijk gekeken!! Hopelijk donderdag weer live met jullie want dat was vorige week echt top.

En kan iemand die Aisha en Josylvio even een MEGA DIKKE KASSAAF tegen hun hoofd slaan als reality check? Mijn god wat een gezeik

18 likes

Zie nu pas jouw reactie boven de mijne goed :smile: was niet tegen jou! Maar indd, niveau is vooralsnog laag (behalve de ladder van Corry)

2 likes

Hahahaha ik ging gisteren de aflevering terug kijken en had mijn telefoon voor me liggen en scrollde zo mee om jullie commentaar te lezen. Heb gelachen :joy:. Hopelijk volgende week live

1 like