Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Dit is wel een proef waarbij Mariana zou kúnnen winnen. Zou mooi zijn

Daar vrees ik ook voor

Hahaha ja idd, een kreeft??

1 like

Ook dit vind ik wel weer redelijk saai om maar te kijken :sob: Ik mis de spannendere opdrachten.

1 like

Wat doet akwasi hahaha al die dingen liggen scheef nu

Yvette praat zo irritant.

3 likes

Ik ben bang dat Eva gaat winnen. Vind haar zo saai, vergeet steeds dat ze er is. Maar niemand stemt haar eruit omdat ze zwak is

Zo lang mariaannaa maar NIET WINT
Gaaaapppp

8 likes

Saahäaai

2 likes

Zo irritant hoe gefocust ze zijn op wie er niet mag winnen. Man doe gewoon zelf je best

11 likes

Ja joh lekker nu al reclame

Kijk eigenlijk nog liever het seniorenprogramma 1 tegen 100

3 likes

Leeftijdshaming maarrr: ik vind het zo gek dat zij al 35 is?! Ze komt zo jong op me over

Zou Mariana dan toch winnen? Ik hoop het zo erg. Wellicht dat de proef daarom zo vroeg is, extra veel gekonkel op wie er dan gestemd moet worden haha.

1 like

Ik mis al die spannende proeven zoals dat ze zo lang mogelijk moeten blijven hangen aan iets, dit is allemaal zo saai

Vind ergens ook gek dat het zo op volgorde gaat want nu kon iedereen bij nummer 1 meekijken

1 like

Ja dat is altijd lastig bij memory, precies wat Mariana ook zei: als je een beetje pech hebt met de speelvolgorde wordt het gras steeds voor je voeten weggemaaid

Ja ik vind dit ook weer een gare proef. Is toch compleet afhankelijk van wie naast je staat. Ik bedoel, die kneus van ‘n Akwasi draait lekker ALLES om en laat het nog ff lang liggen ook dus tuurlijk pakt Eva al die paren

2 likes

Sowieso dat als Mariana wint dat Akwasi eruit gaat, is niet eens spannend want dat heeft Shary-An allemaal in de hand net haar extra stemmen

Maar Akwasi was wel als een broer voor haar. Zou ze dat echt doen dan? Ik denk dat ze dan eerder voor Eva gaat.

Wie wint de immuniteitsproef?

• Eva Koreman
  • Mariana
  • Yvette
  • Akwasi
  • Shary-An

0 stemmers