Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Hahahah Stefano keek niet eens meer blij

9 likes

Ik snap dit kamp niet. Ze strijden individueel maar ze gooien mensen eruit die helemaal niet perse sterk zijn

17 likes

Irritant ja. Hopelijk veranderen ze dat snel.

inderdaad, arme sterrin. :sleepy:

Hoop wel dat Stefano de uitdaging wint tegen rob of john.

3 likes

Zo irritant dit, ze hadden echt heel kinderachtig maar moeten opstellen dat de ‘nieuwste’ niet meteen eruit mag.

2 likes

Echt jammer dat ze Stefano eruit hebben gegooid, Sterrin ziet de bui ookal hangen voor de dag erna

Wel echt een ongemakkelijk einde, Stefano wil er geeneens woorden aan vuil maken :joy:

2 likes

Ik hoop dat de stagair die de opzet van dit eiland heeft bedacht een onvoldoende krijgt zeg, hoe ondoordacht echt.

‘Ja dit tweede kans eiland is helemaal anders! Hier geen kampen maar iedereen individueel!’
– ‘oh dus de verliezer van een proef gaat naar huis, zodat ze inderdaad echt individueel strijden voor hun plek?’
‘Nou…’
– ‘en dat het dus niet uitmaakt wanneer je aankomt op het eiland, als je het goed doet in een proef kun je er gewoon in blijven?’
‘Uhh…’
– ‘geen zinloze bondjes?’
‘Eh…’

17 likes

Ze moeten diegenen met een immuniteitsding vrij inzetbaar eruit stemmen joh. Do en ?

Als die mannen nu nog niet door hebben dat de vrouwen een bondje hebben dan zijn ze echt nog naïever dan ik dacht

Jeeetje wat een harmonie dit jaar joh op al die eilanden echt heel saai

2 likes

Het valt me zo ontzettend op dat Nicolette dit seizoen opeens geen rollende “R” meer heeft, maar een R die als een harde G klinkt.
Is dit nog iemand opgevallen?

2 likes

Wees blij dat het je dit jaar pas opvalt :sob: niet om aan te horen man

5 likes

Waarom zouden ze nou Stefano eruit gestemd hebben, en niet Sieneke? Ze liepen opeens 1 achter, maar kozen ervoor niet dat “in te halen”, maar echt letterlijk de laatst gekomen eruit te stemmen. Terwijl ik ze over Stefano heel positief hoorde praten.

Ik vermoed dat de vrouwen het doorslaggevendst zijn in dit kamp. De mannen volgen de afspraak “laatste eruit”, en de vrouwen kozen dan toch voor Sieneke om hun vrouwenbank te versterken. Oke ik beantwoord nu mijn eigen vraag lol.

1 like

Het valt me op dat ze dit seizoen steeds muziekjes van de Sims 3 gebruiken haha, zo random. Vroeger ook wel eens Harry Potter muziek dacht ik.

5 likes

THANK GOD STEFANO IS ERUIT :pray:

Haha die is naar afvallers eiland :wink:

1 like

Haha ja maar dan komt ‘ie in ieder geval niet meer zo vaak in beeld

Ik wil Do er uit, ik hoop op een dikke coup. Zo irritant hoe ze haar leidersrol pakt haha

4 likes

Vind haar ook heel saai in het spel

3 likes

Ook dom van de rest dat ze niet even de druk opvoeren op haar, zodat ze die ketting inzet. Ze staat er echt zo royaal voor.

3 likes

Ja hoezo is zij ineens zo’n leider. Van de dames is ze niet eens een van de sterksten, maar ze doet echt stoer

2 likes