Ze komen toch niet in het pikkedonker aan op afvallerseiland? Hoe gaat dat? Slapen ze ergens anders voor een nachtje?
Ahh wat jammer dan Jasmin en Sieneke tegen elkaar moeten. Raar ook dat Jasmin niet naar 2e kans eiland mocht eerst
Ok ik vind die Do echt zo onsympathiek. En ze doet ZO dominant, dus niemand haalt het ook maar in hun hoofd om haar eruit te stemmen, helaas. Terwijl ze echt niet veel sterker is dan bijvoorbeeld Sieneke. In de proef zat ze er ook steeds achteraan te sjokken
En ik vind Sterrin en JayJay echt leuk! Ze vullen elkaar ook goed aan. Vind het ook tof dat JayJay niet per se de sterkste/snelste probeert te zijn maar Sterrin er echt doorheen sleept, echt een teamplayer
Ze is de Do in Dominant.
En ook niemand probeert ervoor te zorgen dat Do die ketting ff inzet, als het zo doorgaat heeft ze dat hele ding niet eens nodig
Hahah maar echt hè. Zij kan hem mee naar huis nemen als souvenir
Op de vraag of ze die ring/ketting in wil zetten, zegt ze ook altijd zo voldaan: ‘nee, vanavond nog niet
’
Ik heb ook gewoon zin in een dikke hetze op Do. Als ze toch verwacht dat niemand op haar stemt, doe het dan gewoon even wel.
Ik moet het nu toch echt een keer gezegd hebben want ik erger me er sinds het begin al aan: what is up met het haar van Loiza? Die haargrens is zo donker, alsof de haarverf nog niet eens is uitgewassen.
Klein leed maar nu kan ik het hopelijk voortaan negeren. 
Dat heet … uitgroei?
Volgens mij heeft ze een haartransplantatie gehad. Althans, het doet mij HEEL erg denken aan alle mensen die ik ken die zo’n perfect ronde haarlijn hebben waar je elk losse haartje precies ziet zitten.
Dat heeft ze idd gedaan, maar dat is toch niet de oorzaak van die donkere rand 
Hahaha nee in principe is het gewoon uitgroei, maar die haren zijn zo duidelijk dat ik denk dat ze dat misschien bedoelt
Expres geverfde uitgroei dan? Het ziet er niet heel erg natuurlijk uit. Het deed me er inderdaad aan denken dat het lijkt alsof ze een haartransplantatie heeft gehad.
In ieder geval. Ik heb de aflevering prima kunnen uitkijken nu ik het een keer gedeeld heb. 
Ik vind het heel vervelend overkomen dat er zo openlijk gesproken word over een “vrouwengroepje”
In deze tijd zou men beter moeten weten. Je zou een moeten roepen “laten we een groepje maken van alleen witte mensen”
Mensen uitsluiten op basis van gender of ras of wat dan ook is ontoelaatbaar en verwerpelijk ik zou het fijn vinden als dit wat meer onder de aandacht gebracht word.
Mvg
DB
Rustaaaahg. Het is maar een spel.
Mvg
Fez
Denk dat ze expres deze twist geven omdat nieuwe kandidaten geen schijn van kans maken op 2e kans eiland. En het misschien te langdradig duurt (vind ik wel iig)
Ik irriteer me er ook aan… Zo zien we maar weer dat we er nog lang niet zijn…
het was zo schattig!!!
Snap ik totaal, maar een Jan die je door je leven coacht lijkt me nog heerlijker. “Kleine stapjes… je doet het heel goed! Geniet er ook van!” Bijna ASMR gewoon