Hoe zit het nou eigenlijk met Stefano? Is hij een typetje? Of hoe moet ik het begrijpen
Ja hij speelt een typetje
Oke wat raar om te doen in dit programma
Ik vind nog steeds niet echt dat hij een typetje speelt? Vond hem wel dezelfde Stefano als bij bijv. Humberto, Rooijakkers over de vloer of Perfecte Plaatje alleen hij is gewoon niet zo goed in zo’n sociale situatie en was heel sip aan ‘t eind
Hij zegt zelf wel dat dit een typetje is, maar dat hij tegenwoordig vaker het typetje is dan zichzelf.
Dyantha die tegen Jasmine zegt “hoop dat je het wel een beetje begrijpt” lol wat een kutopmerking op zo’n moment meid.
Vind haar sowieso niet zo leuk, vond Jasmine leuker
Hopelijk wordt er volgende week nog wat gehusseld op tweedekanseiland! Jammer dat Jasmine nu niet de kans krijgt om daarheen te gaan maar het was anders ook zo voorspelbaar dat ze vervolgens weer als eerste eruit zou moeten.
Ik weet zeker dat Britte hem dat ingefluisterd heeft. En ook op wie hij moet stemmen. In de eerste aflevering zei een van hen dat ze elkaar goed kennen en zodoende van begin af aan een bondje hebben. Alleen de rest weet dat niet. Ben echt team Britte en Rene haha
Ojaa dit was ik helemaal vergeten. Zou echt een leuke plottwist zijn. Dyantha Is echt mijn bec
Ooo dit was ik helemaal vergeten ja! Ik denk dat je gelijk hebt hahha, dan zal ze hem ook wel vertellen wanneer hij hem wel echt moet inzetten
O ja!! Jemig was ik alweer vergeten. Jammer dat je dát overleg niet zag. Maar miss in de volgende aflevering over dat eiland
Ik vind die John zo’n vreemde man he.
Ja ik vind die afspraak van ze zo irritant worden qua kijken nu. En ook lullig voor Rob. Die stemmen ze er wel gewoon uit ipv Sieneke.
Direct naar afvallerseiland, samen met de persoon die morgen eruit wordt gestemd bij tweede kans eiland
Ik mis echt de oude expeditie waarbij mensen niet opgaven en iedereen gewoon gelijk naar huis ging als ze eruit waren gestemd
Ja die echte Robinsons zoals Josylvio en Aisha
Diehards … wat een afgang dat seizoen.
Nou kijken wat De Twist wordt vandaag
Er gebeurt nog… weinig
Haha Love dit college