Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Vrees het ook ja

Nou zo moeilijk is dit niet, jullie gaan sowieso voor sieneke

Haha ja poepverhaal, puur om nog enige spanning te creëren

4 likes

Zelfingenomen glimlach van Do op de boot zegt genoeg…

Maar wat heeft zij nou eigenlijk gedaan? Bijna elke proef is ze laatste en vandaag ook weer niks. Als je weer in teams moet tegen elkaar dan heb je niet zoveel aan haar lijkt het

5 likes

Ik vind dat Do er wel uit mag, ik vind haar stom. Met haar droopy eyes.

7 likes

Nou allemaal doen alsof het een hele moeilijke keuze is terwijl we allemaal weten dat ze Sieneke eruit gaan gooien

Ik ben zo blij dat Sterrin veilig is! Wat is zij leuk. Echt goed ook dat ze die puzzel kent omdat die zo vaak terugkomt. Ik weet ook hoe die opgelost moet maar denk niet dat ik het in 24 seconden zou kunnen :joy:

4 likes

Oh dat is ook zo hoor. Voegt niet zoveel toe.

3 likes

Jaaa ben echt zo voor sterrin! Wat een leuke meid😁

Ze komen toch niet in het pikkedonker aan op afvallerseiland? Hoe gaat dat? Slapen ze ergens anders voor een nachtje?

4 likes

Ahh wat jammer dan Jasmin en Sieneke tegen elkaar moeten. Raar ook dat Jasmin niet naar 2e kans eiland mocht eerst

Ok ik vind die Do echt zo onsympathiek. En ze doet ZO dominant, dus niemand haalt het ook maar in hun hoofd om haar eruit te stemmen, helaas. Terwijl ze echt niet veel sterker is dan bijvoorbeeld Sieneke. In de proef zat ze er ook steeds achteraan te sjokken

En ik vind Sterrin en JayJay echt leuk! Ze vullen elkaar ook goed aan. Vind het ook tof dat JayJay niet per se de sterkste/snelste probeert te zijn maar Sterrin er echt doorheen sleept, echt een teamplayer

29 likes

Ze is de Do in Dominant.

11 likes

En ook niemand probeert ervoor te zorgen dat Do die ketting ff inzet, als het zo doorgaat heeft ze dat hele ding niet eens nodig

1 like

Hahah maar echt hè. Zij kan hem mee naar huis nemen als souvenir

4 likes

Op de vraag of ze die ring/ketting in wil zetten, zegt ze ook altijd zo voldaan: ‘nee, vanavond nog niet :slightly_smiling_face:

13 likes

Ik heb ook gewoon zin in een dikke hetze op Do. Als ze toch verwacht dat niemand op haar stemt, doe het dan gewoon even wel.

3 likes

Ik moet het nu toch echt een keer gezegd hebben want ik erger me er sinds het begin al aan: what is up met het haar van Loiza? Die haargrens is zo donker, alsof de haarverf nog niet eens is uitgewassen.

Klein leed maar nu kan ik het hopelijk voortaan negeren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:joy: Dat heet … uitgroei?

3 likes

Volgens mij heeft ze een haartransplantatie gehad. Althans, het doet mij HEEL erg denken aan alle mensen die ik ken die zo’n perfect ronde haarlijn hebben waar je elk losse haartje precies ziet zitten.

2 likes