Haha ik zou daarom ook liever meedoen aan Wie is de mol. Als ik er dan uitga ligt het meer aan mezelf of zo. Ik ben veel te gevoelig voor dit soort gekonkel
Ben benieuwd wanneer we eindelijk ooit van die bever afkomen. Hoe wint hij steeds weer terwijl hij super incompetent lijkt op dat eiland
Ik vind het wel leuk dat er eindelijk een beetje onverwachte en oneerlijke actie is, het werd zo saai en voorspelbaar.
Hoop zo dat Jasper nog terugkomt hij is de enige die ik nog leuk vind
Dyantha is wel lekker bezig zeg, vind haar echt vuil maar ze speelt het wel goed want alles gaat volgens haar plan, zelfs op het andere eiland
Jasper moet straks strijden tegen de afvaller van tweede kans eiland, maar Rob en John hoeven steeds niets te doen? Wat kut.
Btw, loved de grap van Jasmine
Expeditie Rob-en-John
Ja en waarom mochten anderen eerst naar 2e kans eiland en deze afvallers niet?
Denk dat het saai werd omdat ze toch elke keer de nieuwe eruit gooide
Waar slaat hele ‘wij vrouwen blijven bij elkaar’ op. Ik vind dat zo nergens op slaan.
Ik zou daar ook helemaal kriebelig van worden, zo’n kliekje
Nou ik hoop na deze aflevering wat meer drama te zien hoor. Oke einde gister was top tv maar voor de rest erger ik me kapot aan dat overdreven aardige gedoe. Het is een spel, daarvoor kijken mensen, maar ze zijn alleen maar bezig met ‘we’. Je bent een individu. En dat meiden kliekje ook, krijg er echt middelbareschool gevoelens bij blegh. HIGH FIVE GUYS
Ik denk dat de afvallers nu niet meer naar tweedekanseiland gaan omdat het langzaamaan tijd wordt voor de samensmelting en dus dat dat eiland ook uitgedund moet worden. De individuele proeven daar vind ik wel leuker dan de teamproeven! Hopelijk duurt de samensmelting niet lang meer.
Misschien denk ik nog iets te simplistisch ‘man=sterk’ Maar vorige week was hij wel echt top toen ze op die ronde plank aan het rennen waren
Omdat er zoveel gekonkeld wordt. Is retorisch.
Kijkt er weer iemand? Hoop zooo dat het team met Sterrin erin wint
Ja hier! Ik hoop het ook. Laat die meiden elkaar maar lekker eruit stemmen
Ja dan wordt het ook eindelijk eens onvoorspelbaar, als het team met Sterrin verliest weten we wel wie ze weg stemmen
Of spelen ze individueel nu?? Het is me even niet duidelijk
Ja superdom, is zogenaamd groep maar het is gewoon een individuele proef haha. Alsof ze deze installatie nog over hadden
Nee wel in teams! Maar het lastige dit keer is dat ze wel allemaal zelf die emmers moeten vullen dus als 3 het goed doen en 1 niet kun je alsnog verliezen
Die zakjes groente en fruit voor de 1e is ook weer nutteloos, alsof JayJay straks zegt ‘ja jammer voor jullie dit vreet ik helemaal alleen op’