Hm wanneer hebben ze dit bekokstoofd
Ah vind Anouk toch best sterk, jammer dit. Waarom zijn die andere 3 zoān bondje? Heb dat gemist denk ik
Keizer Do blijft heersen
Ooooooh kans verkekenā¦
Hopelijk kickt Jasper Anouk er lachend uit
Ooooh afvallerseiland is de Place to be hoor. Het wordt daar toch steeds voller 
Dat gerouleer ook de hele tijd. Ik wil eliminaties!!
En waar zouden zij nu gaan slapen? Want ze gaan pas in de ochtend naar afvallerseiland haha, het is altijd licht als ze aankomen
Au�
Slapstick
HUH waarom zijn John en Rob onaantastbaar???
Hij is echt hardnekkig ja. Het wordt hem zo ook wel simpel gemaakt eigenlijk?
Neeee kan nog lastig worden voor Jasper om te winnen
Begint onderhand ook echt druk te worden daar op afvallerseiland?
Echt jammer van anouk, ik had het haar wel meer gegund dan do
Omdat zij al een keer een duel hebben gewonnen. Net als jasmine
Ik las onuitstaanbaar, snapte je verbazing al niet.
Wat een irritant kliekje zeg, die Loiza, Do en Saar
Loiza verprutste die hele proef maar mag gewoon door, en ze voelde zich gewoon al zeker van haar zaak, echt 
Ik vond het wel tof van Saar dat ze gewoon eerlijk tegen Anouk zei dat ze haar eruit gaat stemmen. Ik hoop dat zij ver komt. En ik hoop dat Anouk die Jasper verslaat (vast wel).
Wow die proef van volgende week, ziet eruit als een flinke klap van Sylvana? 
Love it dat al die meiden ineens bijna allemaal zoān mooie bos krullen hebben. Is die Curly girl methode toch helemaal niet nodig 
Ik ben echt benieuwd hoe ze de samensmelting doen met al die verschillende kampen. Hoop ook dat het snel komt want als er steeds maar 1 van de 22 naar huis moet is het met pasen nog bezig 
Ze doen juist die methode; wassen met alleen water, geen siliconen erin, niet met hitte bewerkenā¦