Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Nee maar waarschijnlijk zien ze dus elkaar weer na de samensmelting?

1 like

Zou me niet verbazen als ze allemaal al tegen Sterrin hadden gezegd dat ze op haar gingen. Dat had natuurlijk niet zo spannend geweest als we dat al wisten

1 like

Hahah arme Rob komt er nou weer een balkproef :joy:

1 like

hahaha ik zag t net.
Maar even serieus, heeft die ene slechthorende man nu wekenlang op dat eiland zitten te niksen om er vervolgens nu uit te vliegen door die balkproef?

10 likes

Nou zul je net zien hoor dat hij daar ineens het langste op die balk staat

3 likes

Ahhh dit is toch wel heel leuk zo

3 likes

Eigenlijk vind ik niemand op niet-afvallerseiland nog leuk :joy: zat even te bedenken wie ik doorwilde in de samensmelting maar ik ben alleen een beetje voor Sandra

Hoop dat er veel van afvallerseiland terugmogen en niet maar 1

3 likes

Hahah John echt ouwe brombeer hou op zeg. Wat een karikatuur (of figuur? Whatever)

omg dat eiland is nu ook zo druk he, pfff zo’n stomme toevoeging

2 likes

Haha die John, wat een lamme tak he.

3 likes

Zou 't wel leuk vinden als Noord, Zuid, afvallerseiland en Tweede kans eiland tegen elkaar moeten strijden. En dat er dan 1 team verliest en dan dat hele team naar huis gaat :wave:

19 likes

Ik ben echt allang vergeten wat de deelnemers hun oorspronkelijke eiland was. Zit dus elke x te denken wie elkaar zou moeten kennen etc

2 likes

Klonk als afwaseiland,hehe. En dat bij Rob

1 like

Afvaleiland. Vuilnisbak van de expeditie.

3 likes

Whaha zo dom als er “””””ineens”””””” een brief wordt gevonden

6 likes

Komt nu wel goed uit, m’n bakje kruidnoten was leeg😬

1 like

Gingerbondje hahaha

9 likes

Benieuwd of het echt een individuele proef gaat worden, of er niet toch nog iets wordt gedaan met drie verschillende kampen voor de samensmelting

Edit oeeeh zou leuk zijn als ze extra stemmen kunnen winnen ofzo (opmerking van Kaj)

1 like

Lijkt me best lastig om te doen, deze proef, als je uitgehongerd bent

5 likes

Wel chill dan vallen alle zwakkelingen alsnog door de mand

4 likes