Hahaha… ik had gewoon wat in mijn hoofd geduwd!
Weten jullie nog die keer dat er direct na het diner een proef moest worden gespeeld? Vond ik echt een goede stunt
Die mensen moeten toch elk jaar flink ziek worden, 2 weken bijna niks eten en dan ineens vet eten en drank.
Jaaaaa 
Ja, even lekker dronken uit willen buiken en dan aan de bak moeten haha
Wow volgens mij krijgen de afvallers echt de restjes lullig als die tafel bijna leeg gevroten is😅
Of zijn die nu niet onderweg
Opeens?
Die moeten volgens mij nog een proef met 2e kans eiland. Dus zullen dan wel een eigen tafel krijgen ofzo?
Die moeten nog strijden in de samensmeltingsproef met 2ekanseiland dus die zijn denk ik nog niet onderweg
Oww haha ik let weer niet op
Wel echt een teringsaaie aflevering voor iets wat al 10 afleveringen gehypet wordt
Haha dat dubbelspel van Rene vind ik toch wel heel leuk
@Lemongrab Nou idd. Saaie proef en saai diner
En dan te bedenken dat er nog maar 4 of 5 mensen echt naar huis zijn, na al deze afleveringen 
Winnaarseiland haha oké, heftig. Hoeveel eilanden komen er mog
Ah toch een winnaarseiland!
Haaha Robbert
Ja volgens mij zelfs een keertje dat ze na het diner zo lang mogelijk moesten wakker blijven. Ze moesten toen in een hangmat liggen met een steen in hun hand boven een wok. En wie dan in slaap viel liet natuurlijk zijn steen in de wok vallen.
Ah arme Jan… Moet hij in zijn uppie weg!
Ah nee dat winnaarseiland vind ik echt zo’n stom onderdeel, ik wil gewoon weer die normale prijzen terug als een bak vreten of een douche
Ben er nog pissig om dat die Hugo bijna niks hoefde te doen
Plottwist