Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ah nee geen Do bah :face_vomiting:

Ik hoop echt dat er volgende week eindelijk een bak mensen uit gaat, aan het begin van deze aflevering zaten er 8 mensen in kamp n/z, 7 op afvallers en 5 in tweede kans
 en dan gaat er 1 naar huis :woman_shrugging:

Wil nu eigenlijk dat tweekanseiland+afvallerseiland dezelfde proef doen en dan ook 4 bandana’s winnen. Dan alle niet bandana’s tegen elkaar(11) en dat er dan weer 4 bandana’s te winnen zijn. Gewoon even goed uitdunnen.

Ik vond hem nu al irritant terwijl ik op de bank zit met chips. Hij doet alsof hij de verloren conimex man is die dat hele diner heeft gekookt met zijn “eet smakelijk allemaal geniet er van”.
Als ik daar had gestaan met een lege maag had ik hem waarschijnlijk een stomp gegeven en was ik gaan eten.
De groeten met je toespraak.

9 likes

Winnaarseiland is ook wel eens geweest dat je daar ff normaal eet en kan douchen enz en weer met z’n allen terugkeert, hopelijk is dat het en idd niet dat iemand daar altijd blijft

1 like

Ik had toch wel wat meer afvallers verwacht
 Ik ben steeds meer team Jan en Team Yuki!
Nu weer tot donderdag wachten :pensive:

1 like

Lol Winnaarseiland, Bandana-eiland, Geen-bandana-eiland. Dan straks nog 4 mensen met bandana erbij en de rest naar de andere “losers” en dan zijn er nog steeds twee kampen :joy: Soort infinity game dit joh.

Maar op zich wel weer leuk dat er nu zoveel proeven en wissels zijn nu. Beter gaan de mensen zonder bandana nog een laatste proef doen dat er dan nog 4 personen winnen. Dan zitten er uiteindelijk 12 in de samensmelting.

Wel grappig dat ze nu denken door het diner, dat ze het gehaald hebben maar dat is nog niet eens zo. :sweat_smile:

8 likes

Haha zo droog dat rustgevende muziekje als dyanta en Sandra nog steeds bezig zijn met die hengel.

4 likes

Oooh jaa ik hoop echt al jaren dat die proef weer terug komt. Geweldig was dat haha

1 like

Ik vind het dus zo grappig dat zo een merk waarschijnlijk heel veel geld heeft uitgegeven om een paar seizoenen dat te mogen doen en we dus collectief (las het eerder in dit topic) verwarren met de concurrent.

Het was dus Go-Tan

23 likes

Ik vond het wel een heel leuke aflevering omdat het alleen maar proeven + diner was i.p.v. eilandraad. Snap alleen echt niet dat er maar één iemand afviel bij afvallerseiland, ik dacht dat er daar max drie van zouden overblijven. Ze zijn nu nog met zoveel mensen. Maar er komen dus zelfs na de samensmelting twee kampen dan lijkt me (met en zonder bandana) en nog een winnaarseiland. Nou ik ben benieuwd! Ik ben voor Jan, René en Britte. En Sterrin en JayJay vind ik ook erg leuk.

5 likes

Hahahah ja shit ik zei ook Conimex. Arme man heeft staan zwoegen in de brandende zon voor stront

5 likes

18 likes

Snap eigenlijk niet hoe rob er nog in zit. Die is eigenlijk gewoon nergens goed in? Echt gewoon niet 1 onderdeel. Tis allemaal niks.

2 likes

Bedenk me eigenlijk nu pas hoe grappig het is dat Mr. “Ik word hier niet vrolijk van” Ă©n Mr. “Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht” samen op afvallerseiland zaten. :’)

17 likes

Hij heeft wel de proef van Eva verloren😭

Maarja helemaal eens, echt irritant is hij ook.

1 like

Hij heeft ook niet echt de kans gekregen nog om zichzelf te bewijzen toch? Hij krijgt alleen maar balkenproeven voor zijn kiezen of hij wordt er snel uitgestemd.

2 likes

Gaan we weer! Ook echt bijna een herhaling van zondag :stuck_out_tongue: dezelfde proef :joy:

5 likes

Ja echt lame :joy: ben wel benieuwd of ze nu met die mega grote groep mensen allemaal die proef gaan doen

2 likes

Die gtst acteurs worden ook steeds slechter

3 likes

Snap niet dat Ludo en Janine zich nog inlaten met al die mensen

4 likes