Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Nee joh, verliezer gaat dan naar ander eiland. Niemand naar huis tot 2022

2 likes

Jongens als we straks weer in lockdown zitten zijn we blij dat we wat te gluren hebben en ze ze zo lang vast hebben gehouden

2 likes

Nicolette bij de eerstvolgende eilandraad tegen de afvaller: “jouw expeditie is nog niet voorbij. Want wat jij niet wist is dat de productie in het diepste geheim een nieuw afvallerseiland heeft gemaakt!”

25 likes

Ja idd, die keer dat ze bij het samensmeltingsdiner zaten en er 2 aan het kruis hingen en moesten toekijken, en dat Sanne vogel dramatisch werd weggevoerd.

3 likes

Elke samensmelting gaat er een eiland af totdat er een mega samensmelting komt en iedereen op één eiland belandt. Verliezers van de mega samensmelting gaan naar het geheime tweedekans-afvallers-verliezerseiland

2 likes

Huh deze week is Eilandpraat er ook ineens weer. Het programma kan dus nóg verder uitgemolken worden :joy:

1 like

Zullen lange afleveringen worden eer iedereen heeft uitgevonden wie op welk eiland zit

Alle afleveringen tot nu toe waren gewoon de voorexpeditie. De echte expeditie begint nu pas :+1:t3:.

5 likes

Toch wel benieuwd naar de aflevering vandaag en vooral de reacties op de kandidaten van 2ekans eiland. Dus voor het eerst ook live kijken!

1 like

Oh ja, een nieuwe leader nu

Ooo de intro is veranderd
Maar zo te zien zat niet iedereen erin dus nu krijgen we bandanakamp op zondag en losers op donderdag?

Oooh ik voel bijna het genot van Jan haha

2 likes

Ah deze bromance tussen yuki en jan is wel lief

5 likes

Oh meen je dat, ik wil gewoon weer een normale robinson.

2 likes

Nou ik ook, vind dit verwarrende gedoe echt helemaal niks aan

1 like

Oeh er komt drama :heart:

3 likes

December 2065

11 likes

Ja dat dacht ik ook?

1 like

Oeh er zit nog oud zeer

3 likes

waarom doet Jasmine elke keer zo ongelooflijk petty :skull: