Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Nu meteen Do eruit, doeiiiiiii

2 likes

Haha die aankomst van tweede kansers wordt wel leuk. Ze worden vast niet met open armen ontvangen

1 like

Nou ik wilde een voorstukje zien van die 2 kampen om te zien hoe dat in elkaar zit en dan krijg je bijna alleen maar winnaarseiland te zien :roll_eyes:

Wel jammer dat Yuki en Jan volgende keer tegen elkaar moeten, gun hun het meest de winst.

1 like

Ik ben er vandaag niet eens voor gaan zitten, heb t forum geopent en dacht oja expeditie robinson, heb de laatste 10 min gekeken en dus gewoon helemaal niks gemist, waarom is er niemand uit.

De ander gaat vast met nog een paar uur immuniteit terug

3 likes

Nou wie kan er nu een kaart maken met alle eilanden en routekaart :joy:

Ja ik mis ook echt zo’n samensmeltingsproef waar er veel mensen afvallen

3 likes

Ja recht voor het vreten naar huis… Dat heb ik ook gemist…

Gatsie en nu nog eens gladjanus Douwe Bob er achteraan. Snel weg van rtl

1 like

Ja of die keer dat er een aantal al aan tafel zaten te eten en er een aantal nog proef deden in het bijzijn.

1 like

Nee joh, verliezer gaat dan naar ander eiland. Niemand naar huis tot 2022

2 likes

Jongens als we straks weer in lockdown zitten zijn we blij dat we wat te gluren hebben en ze ze zo lang vast hebben gehouden

2 likes

Nicolette bij de eerstvolgende eilandraad tegen de afvaller: “jouw expeditie is nog niet voorbij. Want wat jij niet wist is dat de productie in het diepste geheim een nieuw afvallerseiland heeft gemaakt!”

25 likes

Ja idd, die keer dat ze bij het samensmeltingsdiner zaten en er 2 aan het kruis hingen en moesten toekijken, en dat Sanne vogel dramatisch werd weggevoerd.

3 likes

Elke samensmelting gaat er een eiland af totdat er een mega samensmelting komt en iedereen op één eiland belandt. Verliezers van de mega samensmelting gaan naar het geheime tweedekans-afvallers-verliezerseiland

2 likes

Huh deze week is Eilandpraat er ook ineens weer. Het programma kan dus nóg verder uitgemolken worden :joy:

1 like

Zullen lange afleveringen worden eer iedereen heeft uitgevonden wie op welk eiland zit

Alle afleveringen tot nu toe waren gewoon de voorexpeditie. De echte expeditie begint nu pas :+1:t3:.

5 likes

Toch wel benieuwd naar de aflevering vandaag en vooral de reacties op de kandidaten van 2ekans eiland. Dus voor het eerst ook live kijken!

1 like