Ah Defano zal er wel uit gaan vanwege zijn blessure. Weer een saaie aflevering dus. Gaaaaaap
Awww Jan <3
Sorry heb een kleine crush en ja, hij had mijn vader kunnen zijn
Loiza is er al uit, dus ben benieuwd wat ze gaan doen met degene die eruit wordt gestemd.
Ja zij zit ook bij de groep zonder bandanas, daar zitten Sterrin en Jayjay nu ook in. Die groep zien we donderdag weer
Haha jawel, die stond nog met Annemieke en Sterrin te vissen.
Die is nog bezig om dat puzzelstuk uit het water te vissen.
Sterrin, Annemiek en Do stonden aan het einde nog te vissen en mochten toen stoppen. Alledrie geen bandana
Edit: goed je hebt het nu drie keer gehoord
Nou wordt het wel eindelijk spannend omdat ze 0-6 stemmen in kunnen zetten
Jasmine, please ga weg
Er zijn nu nog 2 eilanden die helemaal gemixt zijn met alle vorige eilanden door elkaar. Bandana-eiland en geen-bandana-eiland.
Maar René (en Yuki volgens mij ook) wisten toch niet dat Britte en die andere 2 op Yasmine gingen stemmen?
Tja Jasmine je had er ook voor kunnen kiezen de strijdbijl te begraven en gewoon âgoedâ binnen te komen in dit team. Ze heeft zichzelf zo gwn buiten het team gezet
Haha donderdag ook nog eilandpraat⊠er is toch niemand die NOG meer expeditie robinson wil zien?
Jasmine zou zich echt in een slimme positie kunnen wurmen door bij beide teams in het bindje te gaan maar ik denk echt dat ze er zelf weer voor zorgt dat ze weggestemd wordt
Nee niet loek!
Wie hoop je dat eruit gaat
- Loek
- Jasmine
- Yuki
- Wietze
- Rene
- Defano
- Anouk
0 stemmers
Ho sorry anoniem
Ja met alle winnaars van voorgaande seizoenenđ€Ł