Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

In het diepste geheim Dyantha vindt er nog een expeditie plaats. Wil je een tweede kans.

5 likes

Ja maar, britte ging gelijk na de proef, toch?

Dyantha hele bondjes ontwricht en nu zelf opgeven :joy:

3 likes

Ik denk dat hij nu wel leuker wordt zonder Dyantha

Samen vond ik ze echt niet leuk

3 likes

Ik vind hem wel een schatje

3 likes

Wow waar is z’n bril haha. Dat is wennen

Ik vind hem echt niks aan

En ugh Hugo bij eilandpraat daar had ik ook zo’n hekel aan :joy:

3 likes

Ik vind het ergens wel bijzonder dat Dyantha gelijk de eerste week dat ze thuis was zwanger is geraakt. Je zou denken dat je lichaam zoveel te verduren heeft gehad dat dat misschien nog even niet zou lukken en eerst zou moeten aansterken ofzo. Misschien gaat dat toch sneller dan ik dacht, ik heb ook heel erg Rijk in mijn hoofd maar bij hem was het natuurlijk echt extreem

4 likes

Ja of die deelnemers die nog maandenlang haaruitval hebben gehas

1 like

Waarom heeft eigenlijk iedereen gestemd? Is toch zonde van die stemmen

5 likes

Wat is er dan met Rijk gebeurd? Dit is het eerste seizoen dat ik kijk.

ze waren t even vergeten.
de productie is ook het overzicht kwijt

ps: lekker gehaaid van do om gelijk haar stem te sparen, terwijl ze blijkbaar hebben afgesproken dat iedereen 1 stem inzet op dyantha.

1 like

Rijk moest op dag 1 naar duivelseiland. Zat 10 dagen alleen in de regen. Was totaal geen eten op het eiland, 10 kilo afgevallen. Op dag 15 vloog ie er uit bij de balkproef. Hij heeft het in zijn video’s er wel eens over gehad hoe zwaar het was en vaak flauwvallen etc en ook bij thuiskomst nog last van eindelijk weer mensen zien en proberen weer verloren spieren en gewicht aan te komen.

Denk nog het meest wrange voor hem was dat hij in eerste instantie niet was geselecteerd en dat ze hem 2 dagen voor vertrek vroegen of hij toch nog mee kon omdat iemand uit viel. Dan ga je helemaal van super enthousiast naar hel.

4 likes

Ik dacht eigenlijk dat er op elk eiland wel een crew aanwezig is in geval van nood. Maar dat is dus niet zo? Heftig wel

2 likes

Hier legt ie het wat uit, 21 uur per dag alleen is nog steeds wel behoorlijk alleen in de regen.

1 like

Denk dat alleen degene met immuniteit daarvoor mag kiezen

In frankrijk hebben ze nu een Expeditie Robinson met alleen maar winnaars van vorige edities. Dat is toch een veel leuker concept, pls take notes nederland.

19 likes

Jaaa ik wil dit. Of een seizoen met allemaal eerste afvallers.

5 likes

mag nederland ook gelijk even notes taken en de belgische wie is de mol eens gaan bekijken.
meer proeven, leukere proeven, betere uitleg van de proeven, minder interviews die geen mens interesseert, en zonder bn’ers.
joejoe

6 likes

Rob is zo’n kluns he. Wat een onhandige gast.

2 likes