Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

mag nederland ook gelijk even notes taken en de belgische wie is de mol eens gaan bekijken.
meer proeven, leukere proeven, betere uitleg van de proeven, minder interviews die geen mens interesseert, en zonder bn’ers.
joejoe

6 likes

Rob is zo’n kluns he. Wat een onhandige gast.

2 likes

Ergens zou ik het wel hilarisch vinden als Rob wint. Puur omdat hij dan zijn naam kan veranderen naar Rob(inson) Geus.

15 likes

Ik snap dit ook niet helemaal, want je mag ook meerdere stemmen inzetten. Als je dat dort dan kom je toch ergens zonder stemmen te zitten. Zou kut zijn als je altijd moet stemmen tenzij je wint of niks meer hebt, dan kan aan het eind zo iedereen de lul zijn zonder stemmen :joy:

Maar dat is toch logisch? Je moet stemmen als je nog stemmen hebt

Want anders gaat niemand meer stemmen

Ik vind het gewoon apart dat je wel meerdere stemmen mag inzetten, maar niet niet-stemmen. Dan hou je mogelijk aan het eind veel mensen over zonder stemmen en als één persoon dan nog wel een stem heeft kan die gewoon in zijn eentje kiezen om iemand eruit te gooien :joy: Met ons geluk is dat Do.

En als veel mensen besluiten niet te stemmen dan wordt het ook veel spannender als er één dan wel gaat stemmen. Als je nooit weet wie wel of niet gaat stemmen wordt het wel interessanter denk ik. Moeten mensen wel gewoon naar het “stemhokje” lopen natuurlijk en pas daar kiezen

Ja maar dat is toch het spel? En dat je tactisch moet spelen. Inderdaad heeft iemand aan ‘t einde dan meer stemmen dan de ander, maakt ‘t juist interessant vind ik.

Want als je niet hoeft te stemmen en niemand gaat stemmen, hoe zie je dat dan voor je?

Had Yuki niet een extra stem gewonnen? Misschien dat anderen ook extra stemmen kunnen winnen

1 like

Gaan we nu eigenlijk vanavond weer dezelfde proef zien als ‘t andere team op donderdag deed :yawning_face:

Nee het is weer een andere proef! Ze moeten zo lang mogelijk onder water blijven vgm

Wel gevaarlijk hoor, als iemand te lang kopje onder blijft omdat ze te graag immuniteit willen

Hoe wordt Britte zo mooi wakker

9 likes

Woohlercoaster

3 likes

Is de Belgische versie ook online te bekijken?

Ja De Mol is altijd op de website van vier.be te zien.

1 like

Hehe about time

Beter doen ze dit keer wel een eilandraad als Defano naar huis gaat

3 likes

Nou lijkt wel die kant op te gaan ja

1 like

Oh dat is wel echt flinke pijn hoor. Heb ook ooit mijn ribben gekneusd en dan weet je echt niet wat je met jezelf aanmoet.

2 likes

Hopelijk rot Do nu echt op

3 likes

Ooo ik hoop dat Britte wint

1 like