Ahhh Anouk is echt forever 2e
Aaah nee niet Jasmine
Kut
Ah vind het wel leuk voor Jasmine, hoeft ze zich in ieder geval niet druk te maken dat ze naar huis gaat
Kaj zegt de ene keer JasminE en de andere keer Jasmin.
Ja en als je dit wint heb je t wel eecht verdiend
Kans is wel groot dat ze op Loek gaan, hij heeft n zwarte stem dus kost hun minder stemmen
Edit
Dit over die stemmen is natuurlijk BS ahaha want niemand gaat willen stemmen als anderen dat niet doen. Beetje vaag dit haha
Als het 2e kans bondje nog is. Dan gaan ze denk op René. Die zien ze van die drie (als ik niemand vergeet) denk als minst sterk. Of weer niemand vanwege Defano…
Hahaha Jan is ook gewoon áltijd enthousiast, maakt niet uit wie komt. Als ik ooit een persoonlijke cheerleader nodig heb dan wil ik Jan.
Haha britte meekrijgen om op rene te stemmen…
Aah arme Loek🤪
Heeft Loek geen zwarte stem dan?
Nou ben benieuwd wat Britte doet
Hahaha ja dat weten ze natuurlijk niet dat die al veel langer samenwerken, maar Britte kan het nu wel slim spelen als ze gewoon doet alsof ze met hun meegaat
Omg ja ik wil Jan
Die persoon die verantwoordelijk is voor de muziek heeft zich helemaal uitgeleefd deze aflevering zeg.
jezus meid
Nou zeg dat wel! Het houdt niet op haha
Wacht even. Heeft Defano nou al afgehaakt? Heb ik dat afscheid helemaal gemist ofzo?
Heb hem niet weg zien varen naar ze hebben wel afscheid van hem genomen
Heb ook zo het vermoeden dat die persoon een voorliefde heeft voor dramatische pianomuziek.