Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ahhh Anouk is echt forever 2e

Aaah nee niet Jasmine

5 likes

Kut

Ah vind het wel leuk voor Jasmine, hoeft ze zich in ieder geval niet druk te maken dat ze naar huis gaat

3 likes

Kaj zegt de ene keer JasminE en de andere keer Jasmin.

1 like

Ja en als je dit wint heb je t wel eecht verdiend

Kans is wel groot dat ze op Loek gaan, hij heeft n zwarte stem dus kost hun minder stemmen

Edit
Dit over die stemmen is natuurlijk BS ahaha want niemand gaat willen stemmen als anderen dat niet doen. Beetje vaag dit haha

Als het 2e kans bondje nog is. Dan gaan ze denk op René. Die zien ze van die drie (als ik niemand vergeet) denk als minst sterk. Of weer niemand vanwege Defano…

Hahaha Jan is ook gewoon áltijd enthousiast, maakt niet uit wie komt. Als ik ooit een persoonlijke cheerleader nodig heb dan wil ik Jan.

30 likes

Haha britte meekrijgen om op rene te stemmen…

5 likes

Aah arme Loek🤪

3 likes

Heeft Loek geen zwarte stem dan?

Nou ben benieuwd wat Britte doet

Hahaha ja dat weten ze natuurlijk niet dat die al veel langer samenwerken, maar Britte kan het nu wel slim spelen als ze gewoon doet alsof ze met hun meegaat

3 likes

Omg ja ik wil Jan

1 like

Die persoon die verantwoordelijk is voor de muziek heeft zich helemaal uitgeleefd deze aflevering zeg.

4 likes

jezus meid

Nou zeg dat wel! Het houdt niet op haha

Wacht even. Heeft Defano nou al afgehaakt? Heb ik dat afscheid helemaal gemist ofzo?

Heb hem niet weg zien varen naar ze hebben wel afscheid van hem genomen

2 likes

Heb ook zo het vermoeden dat die persoon een voorliefde heeft voor dramatische pianomuziek.

1 like