Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Snap ik ook wel weer in dit stadium van het spel, zij heeft er zelf meer aan om later meer stemmen te hebben

2 likes

Waarom had rob geen zwarte stem dan? Is dit niet standaard als je verliest?
Als Sylvana al haar stemmen (6?) Heeft ingezet, dan zijn er nog 8 stemmen over, dus dan heeft de rest op Sylvana gestemd en Annemiek waarschijnlijk 2 stemmen ingezet

In het voorstukje van Eilandpraat zegt Sylvana dat ze genaaid is door JayJay.

Ohnee, ze had er nog 5 over en Sandra niet gestemd. Dus 5 van Sylvana op Annemiek, dus nog 8 over (er waren er totaal 13 toch?). 6 mensen hebben op Sylvana gestemd en dan denk ik Sterrin en Annemiek één extra ingezet

Ik kreeg van Annemiek en Sterrin echt heel erg de onzekere meiden die een populairdere aanwezigere meid niet uit kunnen staan-vibe

6 likes

Heb het nog even terug gekeken en Annemiek kreeg maar 5 stemmen en die waren allemaal van Sylvana. Dus de groep was het aardig met elkaar eens dat ze Sylvana weg wilde hebben. :sweat_smile:

Hmm ik kreeg van sterrin niet zo die indruk maar die loopt eigenlijk een beetje annemiek achterna. Als sylvana niks uitvoert in het kamp kan dat natuurlijk wel heel irritant worden maar de anderen heb ik er nog nooit wat over horen zeggen? Sylvana was overduidelijk de bec van Annemiek. Vond dat Annemiek ook echt onaardig was, maarja van haar leuke karakter moet ze het sowieso niet hebben. :joy:

Ik erger me zo aan Rob, en ik weetniet eens precies waarom. Hij zit echt in mn allergie. Kan niks, en als hij wat doet blaast hij het helemaal op. Lekker uitmelken dat ie een visje heeft gevangen. Ga toch weg.

@NewBlood dat wist ik niet! Wat zou de reden dan zijn dat sylvana door de anderen ook is weggestemd? Of lag ze niet goed in het kamp? Dus populair zou ze dan niet zijn geweest lijk me.

Dan ga ik dat programma nooit meer kijken.

1 like

Sandra toch niet?

Nee, Sandra niet. De andere zes wel.

Hmm, Sterrin heeft denk JayJay en Do meegenomen en Robbert die meegaat met 2e kans?

Ik heb het idee dat ze vroeger de tijd lieten zien? Of ben ik in de war met WIDM

Ik vind het jammer dat Sylvana eruit is

Ik vind het ZO HEERLIJK dat Sylvana er eindelijk uit is. Ik heb echt zitten genieten.

9 likes

Ik lees net een interview op nu.nl met Sylvana en daarin staat aangegeven dat Geus (Rob), Koekoek (Annemiek) en Sterrin een extra stem hebben ingezet.

2 likes

Haha Rob dacht zeker dat ze op hem zouden gaan.

1 like

Haha vond dit altijd zo leuk, en hier issie weer

8 likes

Wietse is weg? Is dit nu vriend

Gatverdamme dat geluid ook :rofl:

1 like

HUH

Pfffffffff gaat hij opgeven. Sorry hoor wat een sukkel

6 likes