Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Maar wat wint britte hiermee

Ik vertrouw haar niet, denk dat dit een plan is

Zij was toch ‘gingers onder elkaar’ met renee

Wat is dit een rare mindfuck

Maar waarom zou ze hierover tegen Renee ‘liegen’. Ze zegt het toch eerlijk tegen Renee, dat ze op Anouk gaat. Ik zie het probleem niet

1 like

Ja zij kenden elkaar al van voor Expeditie Robinson volgens mij toch?

2 likes

Ik snap er helemaal niks van :joy:

Is dit een masterplan van Britte en Rene zodat Yuki zijn ring inzet maar dat ze toch op Anouk gaan of hoe zit dit?

Klopt ja, als ik het goed heb onthouden

Nou ik heb nu 0 idee wie eruit gaat

2 likes

Ik denk dat Renee en Britte hebben afgesproken hoe kunnen we zorgen dat Yuki wel/niet de ketting inzet? En dat dit het plan was om bij hem te gaan peilen hoe hij er in staat

1 like

Yuki en Anouk moeten gewoon samen genoeg stemmen inzetten om Renee naar huis te stemmen.

Inderdaad, die twee :dizzy_face:

1 like

Yuki moet gewoon die ring inzetten en boeit me niet zo wat er daarna gebeurd

6 likes

Gewoon iedereen weg behalve yuki

4 likes

Yuki moet iedereen gewoon opstoken zodat ze lekker veel stemmen inzetten. Dan redt hij het volgende eilandraad ook wel (als hij geen immuniteit heeft).

1 like

Ik snap Britte gewoon niet zo goed want eerst wil ze Yuki wel ‘naaien’ en dan toch niet? Dus dan wellicht toch Anouk eruit?

Ik hoop echt dat Britte haar plannetje doorzet, want dan gaat Renee naar huis :partying_face:

3 likes

Ja dat zou mooi zijn

Nah ik denk dat veel hetzelfde zouden doen hoor, om je eigen hachje dan toch nog te redden. Maar dat zo’n punt komt is ook best wel onvermijdelijk als je een bondje bent aangegaan.

Ik vind dit heel leuk haha wat een shitshow. Hopelijk gaat Rene naar huis want die voelt zich helemaal t mannetje daar

4 likes

Reneetje van Meurs naar huis alsjeblieft

22 likes