Nou, inderdaad. Vind haar zo niet sympathiek overkomen. Ook de enige persoon die echt door persoonlijke vetes en haatgevoelens op bepaalde mensen stemt, en minder vanuit het spel. Lijkt me geen gezellig type om erbij te hebben.
Nou inderdaad. Ik kende haar niet voor deze expeditie en had dat graag zo gehouden. Ze komt echt over als een naar mens. Alleen maar aan het zeuren en de manier waarop ze praat is ook zo deprimerend.
Ik snap de ergernis aan Jasmine niet zo. Haar wrok jegens Yuki over die eilandraad was een beetje irritant soms maar ik vind haar juist wel sympathiek eigenlijk.
Ja ik vind haar ook wel meevallen.
Maar wat is dit een stom seizoen, bij vorige seizoenen keek ik vaak uit naar een nieuwe aflevering maar dit. Het is ook nooit spannend en ik dwaal telkens af ik als een aflevering kijk en dan denk ik weer hoe de fuck zit het ook alweer allemaal? Alles irriteert me. En idd hoezo krijgen ze een pizza, het is ER. Geef ze een wortel en een tomaat ofzo en laat ze daarmee iets zien in elkaar te flansen en zelf koken. Sheehz, volgende aflevering krijgen ze mc donalds zeker.
Door dit programma kan je ook echt mensen gaan haten hĂ© lol. Al heb ik dat in dit seizoen (nog niet) . Maar ik heb bijvoorbeeld echt zo gehaat op de tv kok Hugo, of die vreselijke acteur, die ook reisprogrammaâs presenteerde.
Wordt wat als ze straks met annemiek op 1 eiland terecht komt. Als dat ĂŒberhaupt nog gebeurt.
Denken jullie dat er nog een samensmelting 2.0 komt? Vraag me ook af of die bandanas ooit nog iets gaan betekenen.
Het begint er nu gewoon op te lijken dat ze die mensen maar steeds omkopen met pizzaâs en taart zodat er niet nog meer mensen weggaan. Waarschijnlijk loopt iedereen zwaar te zeiken over hoe teleurstellend dit allemaal is en hoelang ze in godsnaam nog moeten blijven in dit kutspel
ik ben benieuwd of ze ook een keer als prijs kunnen winnen dat ze een boodschap van hun familie krijgen. Dat is altijd leuk
Ik mag hopen van wel, ben die verschillende eilanden echt zooo zat.
Arghhhhhh Videoland loopt bij mij al een week vast als ik expeditie wil kijken. Meer mensen daar last van? Ik wil niet terug scrollen want dan zie ik alleen maar spoilers haha
Niet alleen bij expeditie, maar bij mij ook. Dacht dat het aan mân internet lag. Bij mij loopt ie niet zozeer vast maar hapert hij enormâŠ
Ja! Bij mij vanmiddag ook, de app op de tv althans. De app op mân telefoon deed het wel gewoon.
Ik krijg echt nare gevoelens van Annemiek, over hoe zij de groep tegen Sandra lijkt op te willen zetten door dingen te zeggen als âIk denk ik ga winnen en dan flikkeren WE haar er uitâ en âWE hebben nog een appeltje met haar te schillenâ
Terwijl haar grootste probleem met Sandra is dat ze haar er (mede) heeft uit gestemd.
Dus ze projecteert haar kinderachtige woede ( kinderachtig want het is gewoon het spel om mensen er uit te stemmen) op Sandra en probeert de rest er in mee te trekken.
Door dan maar te zeggen dat ze de voorraad er te hard doorheen heeft gejast.
Doet me echt denken aan pestgedrag op school.
Hier is gewoon geen enkele aflevering te zien! Ik zie alleen die foto van de presentatoren en dan doet de hele app niks meer grrr
Kijk je via de app op je tv? wij hebben dat ook bij Videoland, maar heb de oplossing! Bij ons helpt het altijd om op de TV naar de apps gaan, instellingen, videoland app kiezen en dan cachegeheugen wissen. Daarna doe ik ook nog geforceerd stoppen (maar dit hoeft niet perse) en het werkt gewoon weer!
Oh wat fijn! Moet je dan je wachtwoord opnieuw invullen? want ik kijk met iemand mee haha
Ohja soms wel. Maar ik bijna nooit als ik alleen het cachegeheugen ververs! Ik zou het proberen en die persoon anders even standby hebben voor het wachtwoord/koppelcode
Haha zo irritant om die gebogen arm van Sandra weer te zien
Hopelijk exit Annemiek vandaag