Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Zondagavond stond de aflevering van zondag er wel op, vorige week niet. Zo frusterend. Trouwens, de afbeelding die bij de aflevering hoort op Videoland bevat(te?) een dikke spoiler want je zag op die afbeelding de mensen die op winnaarseiland zaten met die tablet in hun handen. Zo stom, expres niet meegelezen hier en toen wist ik alsnog wie de proef ging winnen.

Ik heb kunnen kijken inmiddels. Mijn app had een soort error denk ik want hij speelde andere video’s af bij het aflevering nummer? Dus aflevering 13 was 12 etc…

Ik ben ook eindelijk bij met kijken dus kan weer meelezen hier. Ik kijk het terug en dat is eigenlijk wel prima, kan ik die saaie proeven doorspoelen :+1:

Haha ja de laatste aflevering heb ik dat gepraat bij de eilandraad ook geskipt inderdaad

Ik begrijp de keuze voor Luuk Ikink als presentator van Eilandpraat écht niet… Maarja, ik vind sowieso dat hij hooguit sidekick had moeten blijven in tv-programma’s.

7 likes

of op de radio.

3 likes

Ik vind hem er altijd uitzien als de 22 jarige stagiair, kan echt niet geloven dat hij 36 is.

4 likes

Ja ik zou liever iemand hebben die ook zelf ervaring heeft met meedoen. Bijv Carlos, al is het natuurlijk ook niet makkelijk om host te zijn, maar er zit vast wel iemand tussen

1 like

Wow, ik had hem ook hooguit een jaar of 25 geschat!

1 like

Dit, en ik vind zn stem super irritant, alsof hij helium op heeft

2 likes

Nou ik zit weer klaar om me 1,5 uur te ergeren :smiley:

2 likes

Hoop dat Mariana immuniteit pakt.

9 likes

Lekker 1.5 uur ergeren en hopen dat Shady ann er uit gaat.

11 likes

Een ontroerende in memoriam

1 like

Wie gaat vanavond naar huis?

• Akwasi
  • Mariana
  • Shary Ann
  • Eva C
  • Eva K
  • Hugo

0 stemmers

Haha wie zou deze aflevering zeggen
Mariana.mag.NIET.WINNEN

8 likes

Ik ga niet eens meer kijken, kan het niet meer opbrengen haha. Misschien dat ik het morgen even terugkijk voor de proef en de eilandraad

1 like

Lijkt me zooo zonde als je gewoon extra stemmen hebt en ze niet gebruikt?? Ik zou daar altijd van wakker liggen als ik er daardoor uitging

2 likes

Dat Berdien, Jaap en Anita er in hebben gezeten was ik gewoon echt vergeten? Zie ze nu in de intro en denk OJA

7 likes

Ik dacht dit ook bij nog meer mensen, hoe snel je die vergeet!