Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Ik ga stuk om die kippen van hugo

1 like

Zou het wel heel zuur vinden als hij daardoor eruit gaat

Besef me trouwens net dat je vorige week zag dat je mocht kiezen tussen een stem of een brief van thuis dus wellicht daarom de proef zo vroeg?

1 like

Haha die met die bananen zou ook echt iets voor mij zijn

Ja had ik ook gezien!

Wat kinderachtig zeg van Akwasi en Yvette.

7 likes

Ik had op dat punt al de bananen die ik vind zelf opgevroten. Ga julloe maar bondjes doen ik ga vreten joee

1 like

Wow het duurt Nog 3 kwartier jongens, dus denk extra veel drama <3

4 likes

Vgm moet team winnaars eiland nog een proef doen toch

Expeditie heeft de playlist van Downton Abbey gevonden geloof ik :musical_score:

3 likes

Oh ja en was ff vergeten dat ze om de 5 min. Een kwartier reclame doen

2 likes

Shary is ook tegen Tim hoor ik nu :sob:

Dit zou ik zo fucking dom vinden he. Dan is Tim gewoon te slim voor het programma :joy:

Bewijs dat Tim hard genaaid is

Ik zei het vorige week en nu weer; als ze Tim zo laf eruit stemmen stop ik ook met kijken doei.

1 like

Mijn harttt, hoe zijn stem zo brak :disappointed_relieved:

7 likes

Maar tim kwam toch op 3,5? Dat klopt dan toch ook niet? Of zij hij 1,5?

Shary is de kutste deelnemer van dit seizoen. Of van de afgelopen vijf jaar.
Ze ging janken in het begin omdat Kim zo “aanwezig” was, dat ze buiten gesloten werd in dat team blabla, en ondertussen is ze zelf de queen van meerdere bondjes en moet ze elke keer het laatste woord hebben.
Daarnaast heeft ze 1 proef gewonnen en dat is die proef met die debiele gewichten die ze alleen maar won omdat niemand die gewichten aan haar gaf omdat ze niet bij de sterkste hoort. Ze wilt wel de sterkste eruit, omdat ze een pussy is.

#diepgewortelddit

30 likes

Maar met rekenregels is het ook geen 3,5 toch?

Volgens mij kwam hij eerst op 3,5 maar zei hij toen zelf ook al dat dat niet kon kloppen? En ging hij weer opnieuw rekenen?

Bij mij werkt Twitter niet.
Kan iemand het screenshotten?